Ostatnia odsłona przygód Agenta 47 przyciągnęła już 5 mln graczy. Twórcy nie ukrywają radości.
W ostatnich miesiącach wokół IO Interactive panowała atmosfera sporej niepewności. Wystawione na sprzedaż studio ostatecznie jednak przetrwa, a to oznacza, że udało się uratować także markę Hitman. Dobrze, bo okazuje się, że wciąż ma ona wielu sympatyków.
Studio pochwaliło się, iż ostatnia odsłona przygód Agenta 47 przyciągnęła już 5 mln graczy. To bardzo dobry wynik, szczególnie jeśli weźmie się pod uwagę początkową krytykę za podzielenie gry na kilka epizodów czy zastosowanie zabezpieczeń Denuvo.
Nic dziwnego, że coraz głośniej mówi się o następnym sezonie. Najpewniej sprawdzona już forma dystrybucji zostanie utrzymana. Chyba, że nie był to pomysł IO Interactive, a Square-Enix (wydawca). Teraz prawa do marki Hitman ma już IO Interactive, więc może realizować własne koncepcje.
Wolelibyście standardowe wydanie, czy formuła z kolejnymi epizodami jest Wam na rękę?
Źródło: Io-Interactive
Komentarze
13Ostatnimi czasy standardem jest wydawanie guano na szybko a następnie łatanie przy czynnym udziale klientów jako beta testerów. Jak dla mnie to na jakość można poczekać.
Jeżeli wyjdzie S2 to kupię tak samo jak S1: pół roku po wydaniu wersji kompletnej, na wyprzedaży steam.
Polska trudna język!