Horizon: Zero Dawn na silniku Killzone: Shadow Fall - rozdzielczość 1080p i 30 fps
Jedna z największych niespodzianek, z jakimi mieliśmy do czynienia podczas targów E3 2015 staje się coraz mniej tajemnicza.
Jedną z największych niespodzianek, z jakimi mieliśmy do czynienia podczas targów E3 2015 była bez wątpienia zapowiedź Horizon: Zero Dawn. Z miejsca stał się to jeden z najgoręcej wyczekiwanych tytułów na PlayStation 4 i dlatego też z przyjemnością poznać można kolejne informacje na temat nowej produkcji studia Guerrilla Games.
Wprawdzie rozgrywka przedstawiona został już na pierwszym materiale wideo, ale przez ostatnie dni do sieci trafiały kolejne doniesienia, także te związane z aspektami technicznymi. Okazuje się, że producent postanowił wykorzystać silnik znany z Killzone: Shadow Fall, ale, przynajmniej jeśli wierzyć zapewnieniom, przeszedł on dość spore zmiany.
„To wprawdzie wciąż ten sam silnik, ale różnica w stosunku do Killzone: Shadow Fall będzie naprawdę duża. Technologia zastosowana w przywołanym tytule nie pozwalała na wczytywanie otwartych światów i dlatego przez ostatnie dwa lata przykładaliśmy się do tego, aby przystosować nasz silnik do tego typu działania.” - Jan-Bart van Beek, dyrektor artystyczny gry
Jednocześnie już teraz ujawniono, iż gra oferować ma rozdzielczość 1080p i 30 latek na sekundę. Co do rozgrywki to będzie ona ponoć wymagająca, a gracze nie mają co liczyć na jakiekolwiek poradniki czy samouczki.
Twórcy nie żałują też decyzji o doborze bohatera. Tym będzie bowiem kobieta, co dość często się w tego typu produkcjach nie zdarza. Gracze nie zgłaszają jednak większych pretensji. Najwidoczniej w ogólnym rozrachunku pierwsze zapowiedzi wypadają bardzo dobrze. Dla was również?
Źródło: vg247, digitaltrends
Komentarze
17http://www.videogamer.com/ps4/horizon_zero_dawn/news/horizon_zero_dawn_is_1080p_30fps_runs_on_modified_version_of_killzone_shadow_fall_engine.html
http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,18148956,Uncharted_4_i_Horizon__Zero_Dawn_w_30_FPS_ach.html