HTC ma sposób na kryzys - reklamy na ekranach startowych swoich smartfonów
Finanse tajwańskiego producenta powinny się poprawić, ale użytkownicy jego smartfonów zadowoleni już raczej nie będą.
Przynajmniej kilku producentów smartfonów ma obecnie do czynienia z nieco gorszymi czasami i zyskami zdecydowanie poniżej oczekiwań. Można było przypuszczać, że pojawią się jakieś nowe pomysły na to, by wyróżnić swoje propozycje na tle konkurencji i wygląda na to, że HTC rzeczywiście może to zrobić. W efekcie finanse tajwańskiego producenta powinny się poprawić, ale użytkownicy jego smartfonów zadowoleni już raczej nie będą.
@upleaks, a więc źródło dzielące się zazwyczaj bardzo trafnymi informacjami, donosi, iż producent planuje zmiany w BlinkFeed, a więc ekranie startowym smartfonów HTC, na którym agregowane są treści z serwisów społecznościowych, wybranych stron internetowych i aplikacji, jakie wybiorą sobie użytkownicy. Już wkrótce pojawić miałaby się tu jeszcze jeden element - reklamy.
Chociaż brzmi to dość niewiarygodnie, to wedle @upleaks jest jedynie kwestią czasu. HTC zdecydować ma się tutaj na dwie opcje. Jedną z nich będzie wyświetlanie propozycji (głównie aplikacji i gier) firm zewnętrznych, a drugą promowanie własnych rozwiązań. Dzięki temu producent podreperować mógłby budżet, a także spróbować zwiększyć sprzedaż swoich produktów.
Co sądzicie o tego typu pomyśle? Biorąc pod uwagę ostatnie wyniki finansowe i bardzo słabą sprzedaż One M9 można przypuszczać, że rzeczywiście doczeka się on realizacji. Ciekawe tylko, jak bardzo reklamy te będą rzucać się w oczy.
Źródło: phonearena, @upleaks
Komentarze
21Jeżeli by tak nie było i nie dałoby się wyłączyć w prosty sposób w menu tych reklam, to produkty HTC byłyby dla mnie towrem, który kompletnie mnie nie interesuje.
:D
Pomysł na ratowanie firmy? Raczej nie.