Producent udostępnia właśnie aktualizację nakładki BlinkFeed, po której przywitać trzeba się z reklamami.
Ostatnio głośno było o informacjach sugerujących, iż Asus planuje przejęcie HTC. Rzeczywiście toczyły się na ten temat rozmowy na najwyższych szczeblach, ale prawdopodobnie do niczego podobnego nie dojdzie. Coraz gorsza kondycja finansowa HTC nie jest jednak tajemnicą i to właśnie ona zmusza chyba producenta to wyjątkowo nieszablonowych działań.
Jakiś czas temu pojawiły się bardzo zaskakujące doniesienia, wedle których w smartfoanch Tajwańczyków zagościć miałyby reklamy. Plotki? Nic podobnego. Taki krok rzeczywiście został zaplanowany i co więcej właśnie wdrażany jest w życie.
Producent udostępnia właśnie aktualizację nakładki BlinkFeed, a więc ekranu startowego smartfonów HTC, na którym agregowane są treści z różnego rodzaju stron internetowych czy aplikacji. Od teraz dodatkowo gościć mają tam reklamy.
Całe rozwiązanie przygotowano wspólnie z AdNetworks i wedle HTC nie będzie uciążliwe, a pozwoli użytkownikom smartfonów „odkryć nowe i użyteczne aplikacje i/lub produkty i usługi”.
Nie trzeba chyba dodawać, że już pojawiają sie mało pochlebne komentarze pod adresem producenta. Dalszy rozwój sytuacji zależy bez wątpienia od tego, jak bardzo reklamy będą uciążliwe.
W pierwszej kolejności przekonają się o tym mieszkańcy USA, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Tajwanu i Chin, bo właśnie tam pojawi się omówiona aktualizacja. Nieco później zawita ona jednak zapewne w kolejne regiony.
Źródło: htc, ispot
Komentarze
29Cos mi się wydaję że się na tym przejadą, konsumenci im tego nie wybaczą.