Huawei wprowadza do Polski usługę, dzięki której może mocno zapunktować
Huawei ma się ostatnio całkiem dobrze. Podejmowanie kroków takich jak ten może chińskiemu producentowi pomóc pozyskać jeszcze więcej klientów.
Jeśli korzystacie ze smartfona Huawei lub też planujecie zakup takowego w najbliższej przyszłości to najnowsza decyzja producenta z pewnością wam się spodoba.
Na polski rynek wprowadzana jest właśnie serwisowa usługa gwarancyjna w systemie door-to-door. W przypadku wystąpienia awarii wystarczy skontaktować się z infolinią serwisową firmy Huawei (801 811 111) i zgłosić konsultantowi problem. Huawei na swój koszt wyśle do klienta kuriera, który odbierze uszkodzonego smartfona. Ten po dokonaniu naprawy zostanie odesłany z powrotem pod wskazany adres.
Dodać trzeba tutaj, że w pierwszej fazie wprowadzania nowego standardu obsługi obejmować będzie ona swoim zasięgiem smartfony z linii P8 i P8 lite. W najbliższych miesiącach zostanie jednak rozszerzona na kolejne modele z portfolio producenta.
Jak widać, Huawei poświęca naszemu rynkowi coraz więcej uwagi. W przypadku niedawnej premiery smartfona Huawei P8 producent wydłużył przecież standardowy okres gwarancji na ten model z 24 do 36 miesięcy. Dodatkowo, przez pierwsze trzy miesiące od zakupu, wszystkie naprawy związane z mechanicznym uszkodzeniem wyświetlacza realizowane są bezpłatnie.
Źródło: Huawei, hardwarezone
Komentarze
5