• benchmark.pl
  • Mobile
  • Infolinia serwisowa Xiaomi – czy będzie łatwiej naprawić urządzenie?
Mobile

Infolinia serwisowa Xiaomi – czy będzie łatwiej naprawić urządzenie?

przeczytasz w 1 min.

Czat z botem na messengerze, wiadomości e-mail, media społecznościowe – to znane wszystkim sposoby kontaktu z daną firmą. Xiaomi jednak stawia na rozmowy telefoniczne i zaprasza swoich użytkowników, potrzebujących usług serwisowych, do telefonów.

Xiaomi to bardzo znany producent elektroniki. Niedawno pisaliśmy o otwarciu nowego Xiaomi Store w Warszawie, a także recenzowaliśmy smartfon Xiaomi 11T Pro, natomiast od dzisiaj Xiaomi wprowadza możliwość skorzystania z infolinii serwisowej. Zatem jeśli masz wątpliwości lub problemy (oczywiście dotyczące sprzętu), albo nie wiesz, co zrobić w kwestii naprawy urządzenia, specjaliści Ci pomogą.

Infolinia? Ktoś z tego jeszcze korzysta?

Może się to wydawać nieco zaskakującym rozwiązaniem, szczególnie w czasach, gdy większość osób korzysta z Internetu i raczej w ten sposób stara się załatwić wszystkie sprawy, np. poprzez chatboty lub proste wysłanie maila. Wykręcanie numeru i czekanie przy rytmie monotonnej melodyjki nie każdemu może się wydawać zachęcające, jednak z pewnością są tacy, którzy ucieszą się, że będą mogli załatwić problem telefonicznie i od ręki, bez konieczności oczekiwania na dedykowanym czacie lub odpowiedź mailową.

Z drugiej jednak strony usługa ta prawdopodobnie spotka się ze sporym zainteresowaniem, a to oznaczać może dłuższy czas oczekiwania na połączenie.

Jakie problemy rozwiąże infolinia?

Przede wszystkim chodzi o pomoc w rozwiązywaniu problemów, które dotyczą naprawy urządzeń – gwarancyjnych i pogwarancyjnych. Będzie można również umówić się na serwis sprzętu, złożyć reklamację oraz sprawdzić status swojej sprawy.

Producent podkreśla, że jest to infolinia typowo techniczna, a nie sprzedażowa. 

Infolinia Xiaomi – wszystko, co musisz wiedzieć

Infolinia dostępna jest od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 20:00. Można wówczas dzwonić na numer +48 800 111 332, zadawać pytania i dowiedzieć się wszystkiego, co dotyczy naprawy sprzętu lub jego serwisowania. Dla osób, które nie lubią za bardzo rozmawiać, powstał też dedykowany adres mailowy: service.pl@xiaomi.com.

Źródło: Xiaomi

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login