Iron Harvest nabiera kształtów - klasyczny RTS z polskim akcentem na nowym wideo
Pełna klasycznych rozwiązań strategia czasu rzeczywistego osadzona w uniwersum wykreowanym przez Jakuba Różalskiego nabiera kształtów. Oto jak dziś prezentuje się Iron Harvest.
Kilka miesięcy temu mogliśmy zobaczyć, jak gra Iron Harvest prezentuje się w wersji „Alpha 1”. Przez ten czas twórcy z KING Art Games intensywnie pracowali nad swoim dziełem i teraz są już gotowi, by pokazać światu owoc w postaci zapisu rozgrywki z etapu „Alpha 2”.
Przypomnijmy, że Iron Harvest to RTS, który pod względem mechaniki nawiązuje do klasyki gatunku, a osadzony jest w uniwersum 1920+, czyli w alternatywnej wersji okresu powojennego, w którym boje toczą ze sobą Saxony Empire, Polania Republic i Rusviet, dysponując nie tylko standardowym uzbrojeniem, ale też olbrzymimi mechami.
Nowy zapis rozgrywki pozwala rzucić okiem na zabawę wieloosobową w wersji Alpha 2, w której dostępne są dwie z trzech frakcji, mianowicie Polania i Saxony. Twórcy wprowadzili szereg poprawek i nowości, w tym zaawansowane opcje modernizacji budynków, ulepszony system osłon, walkę wręcz, kolejkę rozkazów, opcję odwrotu, bardziej intuicyjny interfejs oraz kolejne jednostki.
Iron Harvest zmierza na pecety oraz konsole PlayStation 4 i Xbox One. Premiera powinna odbyć się w przyszłym lub kolejnym roku. Dodajmy, że zamówienie przedpremierowe daje wcześniejszy dostęp do gry.
Źródło: KING Art Games, Dark Side of Gaming
Komentarze
0Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!