• benchmark.pl
  • Gry
  • Iron Harvest nabiera kształtów - klasyczny RTS z polskim akcentem na nowym wideo
Gry

Iron Harvest nabiera kształtów - klasyczny RTS z polskim akcentem na nowym wideo

przeczytasz w 1 min.

Pełna klasycznych rozwiązań strategia czasu rzeczywistego osadzona w uniwersum wykreowanym przez Jakuba Różalskiego nabiera kształtów. Oto jak dziś prezentuje się Iron Harvest.

Kilka miesięcy temu mogliśmy zobaczyć, jak gra Iron Harvest prezentuje się w wersji „Alpha 1”. Przez ten czas twórcy z KING Art Games intensywnie pracowali nad swoim dziełem i teraz są już gotowi, by pokazać światu owoc w postaci zapisu rozgrywki z etapu „Alpha 2”. 

Przypomnijmy, że Iron Harvest to RTS, który pod względem mechaniki nawiązuje do klasyki gatunku, a osadzony jest w uniwersum 1920+, czyli w alternatywnej wersji okresu powojennego, w którym boje toczą ze sobą Saxony Empire, Polania Republic i Rusviet, dysponując nie tylko standardowym uzbrojeniem, ale też olbrzymimi mechami. 

Iron Harvest screen

Nowy zapis rozgrywki pozwala rzucić okiem na zabawę wieloosobową w wersji Alpha 2, w której dostępne są dwie z trzech frakcji, mianowicie Polania i Saxony. Twórcy wprowadzili szereg poprawek i nowości, w tym zaawansowane opcje modernizacji budynków, ulepszony system osłon, walkę wręcz, kolejkę rozkazów, opcję odwrotu, bardziej intuicyjny interfejs oraz kolejne jednostki. 

Iron Harvest zmierza na pecety oraz konsole PlayStation 4 i Xbox One. Premiera powinna odbyć się w przyszłym lub kolejnym roku. Dodajmy, że zamówienie przedpremierowe daje wcześniejszy dostęp do gry.

Źródło: KING Art Games, Dark Side of Gaming

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login