Uruchomiony przez twórców Skype'a serwis wideo Joost nie radzi sobie w czasie kryzysu gospodarczego. Powoli wycofuje się z rynku konsumenckiego. Zmienia się także szef serwisu.
Joost.com, który oferuje m.in. możliwość oglądania programów telewizyjnych przez internet, zmieni swoje dotychczasowe podejście dotyczące prowadzenia serwisu. Odtąd umożliwi zewnętrznym firmom publikowanie własnych materiałów filmowych i oferowanie ich pod własną marką.
Joost zmienia strategię (Fot. Benchmark.pl)
Bez wątpienia to poważna zmiana dla Joost, który został założony w 2006 r. Serwis miał konkurować z Hulu czy należącym do Google'a YouTube'em, ale nie udało się.
- W tych trudnych czasach bycie niezależnym serwisem zarabiającym wyłącznie na reklamach stawało się coraz większym wyzwaniem - powiedział Mike Volpi, który w ramach restrukturyzacji przestał być szefem Joosta.
Volpiego zastąpi Matt Zelesko, który jak dotąd sprawował funkcje wiceprezesa ds. projektowych.
Joost jest dostępny pod tym adresem.
Źródło: Inf. własna, WSJ.com
Komentarze
4