Kampania wizerunkowa Komputronik S.A.: gigantyczna oferta i specjalistyczna wiedza!
Komputronik S.A., czołowy polski dostawca sprzętu IT i elektroniki użytkowej, rozpoczął ogólnopolską kampanię wizerunkową, w której podkreśla swoje główne atuty: wyjątkowo szeroką ofertę nowych technologii oraz specjalistyczną wiedzę godną ikony polskiego rynku IT. Kampania potrwa do końca maja br. i obejmie aż 500 billboardów w największych miastach Polski.
W ten sposób zarząd Komputronik S.A. pragnie podkreślić, że do oferty Spółki trafia co miesiąc aż 1500 nowych produktów! Dzięki temu Klienci sklepu internetowego Komputronik.pl oraz sieci salonów Komputronik mają dostęp do wszystkich nowości niemal natychmiast po ich światowej premierze. O sile Grupy Komputronik świadczą też setki specjalistów, którzy doradzają Klientom w ramach największej w Polsce sieci salonów ze sprzętem IT i elektroniką użytkową.
Wiedza specjalistów Komputronik S.A. została niedawno bardzo wysoko oceniona przez Klientów firm komputerowych w Programie Jakość Obsługi 2008 prowadzonym przez firmę Vision SecretClient. Komputronik S.A. uzyskał najwyższy w branży współczynnik jakości obsługi, który wyniósł aż 3,13 punktu. Uzyskany rezultat jest o 30% lepszy od średniej dla branży IT, a przy tym 126% lepszy od średniej we wszystkich sektorach handlu! Dzięki tak znakomitemu rezultatowi, spółka trafiła na "Listę 100 najbardziej przyjaznych firm w Polsce" i otrzymała prestiżowe Godło Jakość Obsługi.
W ramach kampanii billboardowej specjaliści Komputronik S.A. zwracają uwagę Klientów na kilka szczególnie godnych polecenia produktów, jak na przykład: 320-gigabajtowy dysk twardy USB marki Western Digital, drukarka HP Photosmart C4580, zestaw bezprzewodowy marki Linksys i zestaw komputerowy Komputronik Sensilo. Wszystkie wymienione produkty oferowane są w czasie trwania kampanii w specjalnych, bardzo atrakcyjnych cenach.
Źródło: Inf. prasowa
Komentarze
3Niestety takowe dla normalnego klienta droższe w porównaniu z lokalnymi sklepami (mowa o dużych miastach).
nawet w mniejszych miastach ceny są niższe niż w internetowym sklepie komputronika :/
Hmmm koncept graficzny nie przykuwa wzroku.