KFC świętuje 30 lat obecności na rynku chińskim. W nietypowy sposób, ponieważ firma nie kojarzy nam się przecież ze smartfonami.
Pamiętacie smartfona z logo Pepsi? Wykorzystywanie tego typu urządzeń w szeroko pojętej branży spożywczej musi się opłacać, ponieważ właśnie zdecydowała się na to inna firma - KFC.
Oczywiście nie oznacza to, że za jakiś czas prócz kubełka kurczaka kupić będziecie mogli w restauracjach tej sieci smartfona. Jego pojawienie się to jeden ze sposobów świętowania 30 lat obecności KFC na rynku chińskim, urządzenie pojawi się na w Państwie Środka w limitowanym nakładzie 5000 egzemplarzy.
Zapewne domyślacie się, że KFC nie przygotowało smartfona samemu. Zdecydowano się na współpracę z Huawei i wykorzystano jeden z jego modeli. Konkretnie Enjoy 7, a zatem potencjalni właściciele liczyć będą modli na dość solidną specyfikację. Obejmuje ona między innymi 5,5-calowy ekran HD, procesor Qualcomm Snapdragon 425, 3 GB RAM i 32 GB przestrzeni na dane. Do tego kamerki 13 Mpix i 8 Mpix oraz bateria 3020 mAh, a zatem mowa o w pełni funkcjonalnym urządzeniu.
Pod kątem KFC dobrano kolorystykę, dodano kilka tapet oraz aplikacji. Jedną z nich ma być K-music, która pozwoli zmienić muzykę w restauracji. Nie sprecyzowano jednak, czy panować ma tu absolutna dowolność. Skłaniamy się raczej ku opcji wyboru piosenki z dostępnego katalogu.
Zainteresowani zapłacą za smartfona około 160 dolarów. Tyle samo, ile za standardowego Enjoy 7.
Źródło: phonearena
Komentarze
8Co jak co, ale to aż się rzuca kopiowaniem iphona.