Komputronik prezentuje nową wersje swojego sklepu internetowego
Nowoczesny engine i nowe funkcje, nowa ulepszona wyszukiwarka, całkowicie nowy responsywny layout.
Działający od dwóch dekad w ogóle i niewiele krócej w sieci, Komputronik przygotował nową wersje swojego sklepu internetowego. Poszerzona została funkcjonalność, dzięki czemu zakupy są jeszcze sprawniejsze i wygodniejsze. Tak przynajmniej zapowiadają właściciele, a jak to wygląda w praktyce? Sprawdźmy.
Zatem wchodzimy na www.komputronik.pl i co widzimy? Przede wszystkim nowy layout i poprawioną czytelność strony. Od razu w oczy rzuca się też nowe menu, przy którym warto zatrzymać się na dłużej. Sklep zyskał bowiem prosty i przejrzysty podział kategorii, który pozwala szybko przenieść się do konkretnego spisu interesujących nas produktów z poziomu strony głównej.
Całość działa szybko i nie wymaga przeładowywania strony, zmianę więc jak najbardziej zaliczamy na plus. Wiemy też, że dodane zostały również nowe kategorie dostosowane do szczególnych wymagań użytkowników (na przykład takie jak klawiatury mechaniczne).
Spójrzmy teraz na to, co najważniejsze, a więc na kartę produktową. Tutaj przebudowa jest chyba najbardziej wyraźna. Mamy duże zdjęcia, konkretne informacje o sposobach i czasie dostarczenia, zbiór opinii klientów o produkcie, szczegółową specyfikację oraz opis. Jeśli jest taka możliwość, możemy też zapoznać się z wszystkimi promocjami, którymi objęty jest dany produkt. Ze źródła dostaliśmy informacje, że aż 10 tysięcy produktów pozwala obejrzeć kluczowe cechy produktu w formie klipu wideo.
Pierwsze wrażenie jest naprawdę pozytywne. To, co najbardziej mi się spodobało, to fakt, że kluczowe informacje znajdują się w zasięgu wzroku, a do bardziej szczegółowych można się w prosty sposób dostać. Co więcej, w przypadku, gdy urządzenie dostępne jest w kilku wariantach, na karcie produktu widoczne są inne opcje, które w prosty sposób można ze sobą porównać. Dzięki temu możemy w kilka kliknięć myszy wybrać najbardziej opłacalny model.
Nowy sklep internetowy Komputronika to także całkowicie przeprojektowany koszyk stworzony z myślą o tym, by klient miał pełną kontrolę nad zakupami i by sprawiały mu one maksymalną przyjemność. Stąd finalizacja zamówienia wymaga przejścia przez zaledwie 3 kroki, a zwieńczeniem jest możliwość swobodnego wybrania dnia, przedziału godzin, miejsca i sposobu odebrania produktu – bez konieczności dostosowywania się do kuriera. Ceny transportu mogą się jednak różnić w zależności od naszego wyboru, ale i tak miło, że w ogóle taki wybór jest.
Komputronik.pl wykorzystuje także geolokalizację, aby usprawnić zakupy. Dlatego też podczas składania zamówienia sklep podpowie, gdzie znajduje się najbliższy salon lub paczkomat, w którym można odebrać zamówiony produkt. Znaczącej poprawy doczekała się również towarzysząca nam przez cały pobyt na stronie wyszukiwarka.
Wróćmy jednak na stronę główną, bo tam czekają na nas też inne nowości. Na górze prezentowane są najciekawsze promocje i oferty dostępne aktualnie w sklepie Komputronik.pl. Nieco niżej widzimy nowe produkty w ofercie, okazję dnia oraz najnowsze publikacje w sekcji poradnikowej.
Komputronik Doradzamy to miejsce, w którym każdy klient może znaleźć liczne porady i wskazówki zakupowe, informacje o najciekawszych nowościach (nie tylko z oferty Komputronika) oraz zestawienia, które pomogą dokonać najlepszego wyboru. Praktyczne porady zawsze w cenie.
Warto podkreślić również to, że nowa strona sklepu internetowego Komputronik jest responsywna. To oznacza, że niezależnie od urządzenia i rozdzielczości ekranu doświadczenia zakupowe są całkowicie spójne. Sprawdziliśmy to na dużym monitorze, laptopie, tablecie i smartfonie – nie pozostaje nam nic innego, jak to potwierdzić.
Aktualizacja 17.01.2017r.: Nowa strona www.komputronik.pl jest dostępna już dla wszystkich użytkowników.
Źródło: Komputronik, inf. własna
Komentarze
13Komputronik nie różni się dziś niczym od swojej konkurencji tzw. marketowej. Dwadzieścia lat temu mieli najlepszą i najszerszą ofertę, dziś to po prostu kolejny tzw. outlet sprzedający to samo co inni. Nie ma wyróżnika, nawet oferta poszła wstecz bo grupa producentów, którą mają w ofercie jest śmiesznie wąska.
Dziś zdecydowana większość e-sklepów ma ten sam problem co Winblow$10. Co w 7 zajmowało 2 kliknięcia w 10 zajmuje 6. Postęp...