Już w marcu 2011 r. na rynku zadebiutuje gra Dragon Age 2. Tymczasem twórcy zapraszają nas do obejrzenia, jak wyglądają prace nad ich nowym dziełem.
Warto przeczytać: | |
Dragon Age 2 będzie rasowym przedstawicielem gatunku RPG (a przynajmniej tak zapowiada go BioWare). Druga część oferować ma nie tylko lepszą oprawę wizualną, ale również ciekawszy klimat oraz zmodyfikowany (ulepszony) system walki. Twórcy opublikowali już kilka zwiastunów i filmików ukazujących fragmenty realnej rozgrywki. Teraz przyszła czas na popularny ostatnio cykl materiałów pt. „z pamiętnika developera”. Pierwszy filmik jest naprawdę interesujący – zobaczcie sami.
Premiera gry Dragon Age 2 planowana jest na 11 marca 2011 roku. Platformami, na jakich tytuł ten się pojawi są konsole Xbox 360 i PlayStation 3 oraz komputery osobiste. Miejmy więc nadzieję, że BioWare po raz kolejny spisze się na medal, a ich nowe dzieło będzie co najmniej tak dobre, jak poprzednik.
Źródło: youtube, inf. własna
Polecamy artykuły: | ||
Poradnik świąteczny | MEGATEST: wydajne laptopy i poręczne netbooki | Jabłko czy gruszka? Test iPada z iOS 4.2 |
Komentarze
16Jeśli CDPRed nie zawiedzie to z pewnością fabuła części 2 będzie 10 razy lepsza od tej z DA2, jedynka po prostu była nudna a do tego graficznie znacznie lepiej prezentuje się nasz Witcher plus oczywiście super system walki. Koniec ze staniem w miejscu i łupaniem wszystkich po kolei. :D
Trochę obawiam się tego ulepszonego systemu walki. Coś mi się wydaje, że to będzie krok w stronę użytkowników konsol, a tym samym system ten będzie uboższy i łatwiejszy, co niespecjalnie mnie cieszy. Takim przykładem pójścia na rękę użytkownikom konsol był DCL "Przebudzenie". Poziom był tak żenujący, że dodatek ten przeszedłem łotrzykiem na najtrudniejszym poziomie bez drużyny.
Jeśli coś miałbym zmienić, to pasek skrótów. Powinna być możliwość rozwinięcia go w jakiś sposób, bo dla czarodzieja z dużą ilością czarów czy też łotrzyka (kombinacje ciosów, napoje, trucizny, bomby, pułapki) jeden pasek to zdecydowanie za mało.
Co do fabuły to w jedynce mi się podobała (no może oprócz wędrówki w tych zaświatach), ale przydałoby się więcej niewiadomych (np my tu gadu, gadu, a tu gdzieś nagle znika jeden z naszych kompanów). I moim zdaniem fajne by było zakończenie jakby się okazało, że latamy cały czas za jakimś złem, a na końcu okazuje się, że to zło, to my i że musimy zabić sami siebie.
Grafika w jedynce bardzo mi się podobała, ale wierzę, że da się ją poprawić (patrz Final Fantasy).
Co do Wiedźmina, to nie podobał mi się. Lubię gdy gra się drużyną i trzeba kombinować przy walce. W Wiedźmaku wystarczyło tylko użyć jakiejś trucizny i bezmyślnie klikać w odpowiednim momencie LPM. Ale fabuła faktycznie ciekawa.