Jeśli urządzenie nie zostanie naprawione w trakcie 5 dni, klient otrzyma zwrot kosztów zakupu. Programem Lenovo Premium Care zostały objęte ultrabooki z serii Yoga 500, 700 i 900.
Firma Lenovo postanowiła wyjść naprzeciw potrzebom konsumentów i uruchomiła program Premium Care dla swojej flagowej linii laptopów Yoga. W przypadku przedłużającej się naprawy gwarancyjnej klienci mogą odzyskać koszty zakupu urządzenia.
Klienci nabywający sprzęt Lenovo z serii Yoga otrzymują gwarancję zwrotu ceny zakupu, jeśli urządzenie nie zostanie naprawione w trakcie 5 dni. Celem akcji jest zapewnienie jeszcze większego komfortu i bezpieczeństwa zakupu laptopów Yoga, które należą do najpopularniejszych produktów konsumenckich w Polsce.
Akcją promocyjną objęte są laptopy Lenovo Yoga serii 500, 700 oraz 900: Yoga 500, Yoga 510, Yoga 520, Yoga 530, Yoga 700, Yoga 710, Yoga 720, Yoga 730, Yoga 900, Yoga 900s, Yoga 910 i Yoga 920. Aby móc skorzystać z oferty należy zarejestrować zakup na stronie producenta w ciągu 30 dni od daty dokonania zakupu (obowiązuje ona na sprzęt nabyty do 31 grudnia 2019 roku).
Producent chwali się, że zlokalizowany we Wrocławiu serwis Lenovo kilka miesięcy temu przeszedł gruntową restrukturyzację, w wyniku której doszło do znaczących zmian m.in. w łańcuchu dostaw części zamiennych. Obecnie zdecydowana większość podzespołów znajduje się na miejscu w serwisie. Oprócz tego zwiększono poziom i liczbę wykwalifikowanych konsultantów technicznych. Poprawie uległa również obsługa call centre, w efekcie czego aż 30% usterek zgłaszanych przez klientów rozwiązywanych jest w trakcie rozmowy telefonicznej.
Dzięki wspominanym usprawnieniom, serwis urządzeń konsumenckich zajmuje w większości przypadków nie więcej jak 5 dni roboczych w systemie door-to-door. Wprowadzone zmiany mają również odzwierciedlenie w ocenie przyznawanej przez klientów. W przeprowadzonej ankiecie ocenili oni czas realizacji naprawy przez serwis na poziomie 8.7/10.
Źródło: Lenovo
Komentarze
7