LG Rollable to konstrukcja mająca wprowadzić na rynek smartfonów powiew świeżości, a także pokazać, jak spora część z nich może wyglądać za kilka lat.
LG Rollable pokazany na CES 2021
Nieprzypadkowo umieściliśmy LG Rollable w gronie najbardziej wyczekiwanych smartfonów 2021 roku. Ma być bowiem krokiem dalej w porównaniu do składanych smartfonów, zdecydowanie bardziej od nich imponować nie tylko zastosowaną tu technologią, ale też wyglądem i użytecznością. Na CES 2021 producentowi udało się podgrzać atmosferę.
Nie mówimy jeszcze o pełnej premierze, ale LG Rollable został pokazany po raz pierwszy. Prezentacja LG przygotowana na CES 2021 pozwoliła rzucić okiem na projekt smartfona i krótką demonstrację unikalnej możliwości, jaką będzie się wyróżniał. Chodzi tutaj o zmienianie wielkości ekranu, ale nie poprzez jego rozkładanie, ale rozwijanie.
LG Rollable ma trafić na rynek
LG Rollable to jeden z efektów prac prowadzonych w ramach zapowiedzianego jakiś czas temu projektu Explorer Project. Co ważne, nie jest to koncepcyjna wizja, która ma jedynie działać na wyobraźnię, ale sprzęt, który jeszcze w tym roku zostanie w pełni zaprezentowany, a następnie powinien trafić do sprzedaży.
Zapewne będzie drogi (spekuluje się o kwocie około 9000 złotych), ale poza wyróżniającą się konstrukcją ma być też topowy pod względem podzespołów. Prawdopodobnie zostanie wyposażony między innymi w procesor Qualcomm Snapdragon 888 i nawet 16 GB RAM.
Jak podoba Wam się taka idea smartfona?
Źródło: LG
Warto zobaczyć również:
- Najbardziej wyczekiwane smartfony 2021 roku
- Takim się jeszcze nie bawiłeś. LG Wing jest wyjątkowy, ale i praktyczny
- Wiemy ile kosztuje najbardziej oryginalny smartfon w historii LG
Komentarze
16jak już, oczekuję smartfona o przeciętnej wydajności, z baterią taką aby wytrzymał 2 dni, plus taki zwijany ekran.
powyżej 4GB RAM i pewnej szybkości APU, zwiększanie wydajności smartfona już się przestaje przekładać na polepszenie jego użytkowania. te 16GB RAM.... po co, skoro nadal są sprzedawane laptopy z win10 z ..... 4GB RAM i grafiką integrą? to nie ma sensu.
równie bezużyteczne byłyby osobówki (samochody), gdyby marketing zaczął się ścigać na ilość kół jezdnych. obecnie są ich 4. ale nasz samochód jest lepszy, bo ma 6 kół, a nasz jeszcze lepszy bo ma 8, i tak dalej. gdzie tu sens?
Innowacja polegająca na tym, ze mam dopłacić 8000 zamiast kupić tablet i telefon w sumie za 2 tysiące.