Cyberpunk 2077 doczekał się kolejnych poprawek. Udostępniony właśnie patch 1.06 nie jest największy, ale bez wątpienia warto go jak najszybciej zainstalować.
Cyberpunk 2077 patch 1.06 - co przynosi?
Okres przedświąteczny nie należy do najspokojniejszych w ekipie CD Projekt RED. Wydany 10 grudnia, po kilku opóźnieniach zresztą, Cyberpunk 2077 okazał się naszpikowany naprawdę sporą liczbą błędów. Na szczęście, zgodnie z obietnicami systematycznie i dość szybko wydane są kolejne poprawki. Ledwie 5 dni temu udostępniono patch 1.05, teraz posiadacze gry mogą pobierać łatkę 1.06.
Okazuje się ona zdecydowanie mniejsza od poprzedniej. Z oficjalnej listy przybliżającej wprowadzane zmiany dowiadujemy się, że patch 1.06 przynosi tylko trzy zmiany. Niby niewiele, ale mowa o istotnych kwestiach.
Hotfix 1.06 is available on PC and consoles!
— Cyberpunk 2077 (@CyberpunkGame) December 23, 2020
Here is the full list of changes: https://t.co/z7vI1cCQri pic.twitter.com/TYFqC7Kv4d
Wyeliminowano błąd psujący save'y
Pisaliśmy ostatnio o doniesieniach graczy, którzy napotkali problemy z wczytywaniem save'ów. Wbrew zakrzywianiu rzeczywistości przez co niektórych sprawa okazała się na tyle ważna, że twórcy zajęli się nią niemalże w pierwszej kolejności. Co najistotniejsze, z pozytywnym skutkiem, bo limit rozmiaru plików zapisu na poziomie 8 MB został usunięty. Tak jak sugerowaliśmy, uszkodzone pliki nie zostały jednak naprawione.
W patchu 1.06 znalazło się też coś dla posiadaczy konsol. To właśnie wersje na te urządzenia wypadają gorzej, tym razem wedle zapewnień poprawiono zarządzanie pamięcią i stabilność, w efekcie gra ma się teraz mniej zawieszać. Ostatnia z trzech wspomnianych zmian dotyczy zadania Second Conflict, w którym wyeliminowano pewien uciążliwy błąd (Ci, którzy do niego dotarli zapewne wiedzą jaki).
Trudno odgadnąć, jak długą przerwę na święta będzie miała cała ekipa. Cyberpunk 2077 nadal wymaga poprawek, aczkolwiek mimo sporej krytyki optymizmem napawają pierwsze dane dotyczące sprzedaży. Do 20 grudnia Cyberpunk 2077 znalazł 13 mln nabywców. Istotne jest, że uwzględniono w tym dokonane do tego czasu zwroty. Tym bardziej, że politykę z nimi związaną mocno uprościło najpierw Sony, a nieco później również Microsoft.
Źródło: cyberpunk
Warto zobaczyć również:
- Mamy pierwsze dane dotyczące sprzedaży Cyberpunk 2077. Można odtrąbić sukces
- CD Projekt RED przeprasza za jakość Cyberpunk 2077. Pomoże odzyskać pieniądze za zakup
- Dobry, ale nieidealny. Pierwsze recenzje Cyberpunk 2077 w sieci
Komentarze
29Oby przy następnej produkcji (mam nadzieję Wiedźmin 4) wyciągnęli wnioski z tej sytuacji i nie wypuszczali gry dotąd, aż będzie przynajmniej tak dobra jak Wiedźmin 3 w dniu premiery (też miał błędy, ale w porównaniu do Cyberpunka, to jakby ich w ogóle nie było %-) ).
HDR vs SDR w CyberBUGU 2077
https://youtu.be/ms-qPkvpXrQ?t=120