Max znowu zmieni nazwę i cennik? Kolejne roszady na rynku VOD
Dopiero co byliśmy świadkami hucznej premiery Max w Polsce, tymczasem na horyzoncie już majaczą kolejne zmiany. Warner Bros. Discovery i Paramount Global prowadzą rozmowy, których skutkiem może być połączenie bibliotek Max i SkyShowtime.
Max i SkyShowtime w ramach jednego serwisu? Rozmowy trwają
Korporacje działające na rynku VOD podejmują nieustanne starania, aby zaznaczyć swoją pozycję w branży i konkurować z wciąż niedoścignionym Netflixem. Swojej szansy upatrują we współpracy i wychodzeniu do widowni z możliwie szeroką biblioteką treści.
Już od jakiegoś czasu można obserwować działania konsolidacyjne w obszarze streamingu. Ich pokłosiem jest m.in. niedawna premiera platformy Max w Polsce, która łączy dotychczasową ofertę HBO Max oraz tę TVN-u, Discovery i Eurosportu. A na tym wcale nie koniec.
Warner Bros. Discovery – korporacja stojąca za serwisem Max – prowadzi bowiem rozmowy z Paramount Global (właścicielem serwisu SkyShowtime), które mogą doprowadzić do przejęcia oferty studia przez Max. Niewykluczone, że wiązałoby się to z kolejnym rebrandingiem, a być może i zmianami w cenniku.
To nie pierwszy krok w wykonaniu Paramount, mający na celu poprawę sytuacji finansowej korporacji. Ta podjęła bowiem również współpracę z Netflixem, w ramach której dwa pierwsze sezony “Yellowstone” znajdziecie w bibliotece spod znaku wielkiego “N”. Od lipca serial jest też emitowany na antenie stacji TVN. Oferta SkyShowtime ma być zaś oferowana w ramach odrębnego pakietu na Amazon Prime Video.
SkyShowtime w ofercie Apple TV+?
Kolejnym, potencjalnym kontrahentem Paramount jest prawdopodobnie Apple. Obopólne korzyści są jasne – możliwości finansowe Apple w zamian za rozszerzenie biblioteki platformy Apple TV+, znanej ze swoich świetnej jakości, acz wciąż stosunkowo nielicznych treści.
Na ostateczną decyzję przyjdzie nam poczekać. Jedno jest jednak pewne – zmiany prędzej czy później nadejdą.
Źródło: Variety
Komentarze
0Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!