Max Payne 3: premiera gry na Xbox 360 i PS3, wersja PC później, ale z polskimi napisami
Mówimy po polsku
Rockstar Games i Cenega ogłosiły, że Max Payne 3 zostanie zlokalizowany na język polski i pojawi się w rodzimej wersji językowej PC, Xbox 360 i Playstation 3. Będzie to wersja filmowa, czyli oryginalne głosy i polskie napisy. To pierwsza gra Rockstar spolszczona na wszystkich wiodących platformach.
Warto przy okazji nadmienić, że głosu postaci użyczył James MC Caffrey, czyli ten sam aktor, którego słyszeliśmy w roli Payne'a w części pierwszej. Idealny wybór.
Po polsku? Czemu nie...
Przypomnijmy, że gra na PC z przygodami byłego, nowojorskiego detektywa, wystartuje dokładnie 1 czerwca, więc można sprawić sobie sympatyczny prezent na dzień dziecka. Oczywiście tytuł, który pojawi się na półkach sklepowych będzie już zlokalizowany, w polskiej wersji językowej.
Z kolei Max Payne 3 na obie wiodące konsole, czyli Xbox 360 i Playstation 3 startuje już dzisiaj (18 maja), ale na razie bez polskich napisów. Aktualizacja zawierająca napisy pojawi się w ciągu kilku tygodni, konkretna data premiery zostanie ogłoszona przez firmę Cenega tak szybko, jak to będzie możliwe.
Opóźnienie wynika m.in. z tego, iż w wypadku wersji konsolowych konieczne są jeszcze dodatkowe testy multi i trybu single.
Więcej o Max Payne 3:
- Max Payne 3: studio Remedy pomaga w tworzeniu gry
- Max Payne 3: specyfika broni i nowe screeny z gry
- Max Payne 3: edycja kolekcjonerska robi wrażenie
- Pierwszy trailer gry Max Payne 3
- Max Payne 3: gra bohaterem po przejściach - galeria
Źródło: cdprojekt
Komentarze
19I czy jak kupię na Steam to będzie polsi język do wyboru? Ostatnio jak kupiłem pre ordera na Steam Serious Sam 3: BFE to nie mam polskiego do wyboru w menu, mimo że wydali polską wersję! Pewnie dlatego, że kasa poszła prosto do Croteam, a nie do Cenegi. Jaja se robią...
Mi w pierwszej części idealnie pasował Radosław Pazura. Nie miałem nic do zarzucenia temu dubbingowi pomimo że z reguły wolę wersję kinową. Szczerze mówiąc to w 2 części trochę mi tego brakowało.
Teraz tylko czekać na wersję PC. Mam nadzieję że nie uraczy nas toną błędów...