Metal Gear Online zadebiutował na PC w połowie stycznia. Sprawdzamy jak działa na zintegrowanej grafice AMD
Styczniowa aktualizacja Metal Gear Solid V: The Phantom Pain przyniosła również tryb rozgrywek sieciowych (Metal Gear Online). Po co to komu trudno powiedzieć, no ale skoro dają i to za darmo, to poproszę. Od przybytku głowa nie boli.
MGS V nie był specjalnie wymagającą grą, więc przetestowaliśmy tryb Online na APU AMD. Konkretnie był to model A10-7870K z pamięciami 2400 MHz. Pokusiliśmy się też o podkręcenie układu graficznego do 975 MHz.
Z ciekawostek - za nic nie udało nam się uruchomić trybu Online na zintegrowanej grafice Intela. Ponadto, o ile Metal Gear Solid V obsługuje technologię CrossFireX, to Metal Gear Online już nie.
Przy ustawieniach minimalnych i rozdzielczości Full HD, udało nam się uzyskać ponad 40 klatek na sekundę w trybie Free Play i poniżej 40 podczas sieciowego pojedynku. Zwolennicy budżetowego grania na zintegrowanych grafikach APU AMD mogą więc spokojnie sięgnąć po ten tytuł.
Zwróćcie jednak uwagę, że wykorzystaliśmy szybką pamięć RAM, która daje solidnego "kopa" zintegrowanym Radeonom oraz dodatkowo nieco podkręciliśmy GPU. Słabsze jednostki APU mogą wymagać obniżenia rozdzielczości gry.
Źródło: informacja własna
Komentarze
13no w 720 pewnie da się pograć, bo 1080 z tego opisu jest niegrywalne (i nie chodzi o to, że 40 klatek, tylko że niestabilne)