Porównanie ustawień graficznych w Metal Gear Solid V: Ground Zeroes
Sprawdzamy jak ustawienia grafiki wpływają na jakość obrazu w Metal Gear Solid V
W grudniu na ekranach naszych pecetów pojawił się kolejny hit z konsol, a mowa o prologu do Metal Gear Solid V, o podtytule Ground Zeroes. Całość nie jest niczym więcej jak rozbudowanym i płatnym demem, jednak fani Hideo Kojimy powinni być zadowoleni, jako, że lwia część jego twórczości lądowała dotychczas na konsolach Sony.
Pomimo tego, że Metal Gear Solid V wykorzystuje możliwości konsol nowej generacji, nie należy się spodziewać, aby gra w wersji na PC była szczególnie wymagająca. Ale chyba nikt nie jest tym zaskoczony?
Sprawdziliśmy tę produkcję w naszym artykule Metal Gear Solid V: Ground Zeroes - płatne demo w wersji na PC - znajdziecie tam zrzuty ekranowe z różnych ustawień graficznych, jak i testy wydajnościowe gry. Poniżej możecie zobaczyć materiał wideo, w którym porównujemy minimalne i maksymalne ustawienia w pecetowej wersji Ground Zeroes.
Źródło: informacja własna
Komentarze
15Dodam też, że zmieniłem ostatnio grafikę i w wielu grach mogłem ustawienia zmienić ze średnich na max i byłam zaskoczony jak niewiele się zmieniło na plus.
Stąd wniosek - jeżeli karta grafiki pozwala ci grać na średnich ustawieniach i masz wystarczającą ilość FPS to zakup drogiej top karty mija się z celem.