Minimalne, rekomendowane oraz optymalne wymagania sprzętowe gry Metro: Last Light
Twórcy gry Metro: Last Light opublikowali oficjalne wymagania sprzętowe gry. Gra podobnie jak poprzednia odsłona będzie wymagała mocnego komputera.
Premiera gry Metro: Last Light zbliża się nieubłaganie, dlatego też wydawca gry Deep Silver wraz ze studiem 4A Games postanowili opublikować oficjalne wymagania sprzętowe nadchodzącej produkcji.
Długo wyczekiwana gra Metro: Last Light jest sequelem uznanej gry Metro 2033, która do dzisiaj imponuje wieloma elementami i wciąż potrafi zadziwić, także pod względem wymagań sprzętowych, dzięki czemu stanowi wciąż znakomity materiał do wykorzystania w testach układów graficznych.
O nadchodzącej produkcji wiemy już wiele, niedawno dzięki nowemu zwiastunowi Metro: Last Light zobaczyliśmy jak będzie wyglądało życie ocalałych ludzi w tytułowym metrze. Niedawno informowaliśmy także o oficjalnej dacie premiery gry, która w Europe odbędzie się już 17 maja. Gra ukaże się zarówno na komputerach PC, jak i konsolach PlayStation 3 oraz Xbox 360.
Warto także przypomnieć o inicjatywie firmy NVIDIA, która rozpoczęła specjalną akcję Gear Up Game On w ramach, której osoby decydujące się na zakup karty graficznej GeForce GTX 660 i wyższych modeli, otrzymają za darmo kod uprawniający do pobrania zupełnie za darmo gry Metro: Last Light.
Wracając jednak do głównego tematu, niedawno poznaliśmy oficjalne wymagania sprzętowe nadchodzącej produkcji. Wymagania zostały podzielone na trzy kategorie: minimalne, rekomendowane i optymalne.
Wymagania sprzętowe gry Metro: Last Light:
Minimalne:
- System operacyjny: Windows XP (32-bit), Vista, 7 lub 8
- Procesor: dwurdzeniowy 2.2 GHz jak Intel Core 2 Duo
- Pamięć RAM: 2GB
- Zastosowany interfejs programowania: DirectX: 9.0c
- Karta graficzna: zgodna z DirectX 9, Shader Model 3 jak NVIDIA GTS 250 (lub ekwiwalentna AMD jak Radeon HD 4000) lub wydajniejsze.
- Dla trybu 3D Vision: NVIDIA GTX 275 lub wyższy model, monitor 120Hz oraz obsługa NVIDIA 3D Vision kit dla Windows Vista, 7 lub 8.
Rekomendowane:
- System operacyjny: Windows Vista, 7 lub 8
- Procesor: czterordzeniowy 2.6 GHz jak Intel Core i5
- Pamięć RAM: 4GB
- Zastosowany interfejs programowania: DirectX: 11
- Karta graficzna: NVIDIA GTX 580/660 Ti (lub ekwiwalentna AMD jak Radeon HD 7870) lub wydajniejsze.
- Dla trybu 3D Vision: NVIDIA GTX 580/660 Ti lub wyższy model, monitor 120Hz oraz obsługa NVIDIA 3D Vision kit dla Windows Vista, 7 lub 8.
Optymalne:
- System operacyjny: Windows Vista, 7 lub 8
- Procesor: wielordzeniowy 3.4 GHz jak Intel Core i7
- Pamięć RAM: 8GB
- Zastosowany interfejs programowania: DirectX: 11
- Karta graficzna: NVIDIA GTX 690, lub NVIDIA Titan
- Dla trybu 3D Vision: NVIDIA GTX 690, monitor 120Hz oraz obsługa NVIDIA 3D Vision kit dla Windows Vista, 7 lub 8.
Jeżeli spojrzymy na wymagania optymalne, możemy dojść do wniosku, że gra podobnie jak jej poprzednia odsłona, będzie bardzo wymagająca i nawet najnowsze oraz najwydajniejsze podzespoły komputera mogą mieć problem z zachowaniem płynności. Pamiętajmy jednak, że nie zawsze prezentowane wymagania sprzętowe idą w parze z tymi realnymi, o tym jak to jest naprawdę przekonamy się jednak dopiero po premierze gry.
Źródło: VG247, taringa (foto)
Komentarze
79Karta graficzna: NVIDIA GTX 690, lub NVIDIA Titan
WTF ?!?!?!?!!?
NIC TYLKO REKLAMA.
Tylko pewnie to konfiguracja pod Nvidia 3D surround na 3x27" i jakaś rozdzielczość z kosmosu
Cieszmy mnie za to GTS250 w minimalnych czyli winka z tego ze będzie jak 2033 na Low da sie grac a jak kto może to Ultra.
Ja osobiście nie mogę sie doczekać zwłaszcza ze dużo pracowali na części skradania która trochę w 1 kulała
Gro osób za młoda lub ma sklerozę, kiedyś sporo wysokobudżetowych gier równało się z koniecznością kupna nowego sprzętu. I tak co dwa lata max.
wszyscy by chcieli aby legalne gry kosztowały 30 zeta chodziły na full hd najlepiej na sprzęcie sprzed 10 lat. Pozdrawiam
Beznadziejna grafika powinna już zdecydowanie odstraszać do zakupu konsoli. Ostatnią grą jaką kupiłem to Dead Space 3 bo nie był aż tak wielkich różnic, a na konsoli grało mi się w lepiej i kupie jeszcze The Last of Us. To wszystko.
Wczesniejsza wersja miała tak zrobiony silnik że im więcej fpsów tym mniej pływała myszką więc co to za gra w full detalu z 30 czy 60 fpsami jak mysz pływa jak karp w stawie, lepiej grac na low jak należy niż na full jak sierota.