Światowa premiera gry Metro: Last Light - pierwsze oceny wyglądają bardzo obiecująco
Wśród majowych premier gracze znaleźć mogą kilka naprawdę ciekawych tytułów. Jednym z najbardziej interesujących jest Metro: Last Light.
Wśród majowych premier gracze znaleźć mogą kilka naprawdę ciekawych tytułów. Dla wielu jednym z najbardziej interesujących jest zapewne Metro: Last Light.
Produkcja studia 4A Games właśnie dzisiaj ma swoją światową premierę. W Polsce pojawi się natomiast w piątek 17 maja. Po grę sięgnąć będą mogli właściciele PC oraz konsol Xbox 360 i PlayStation 3. Wszyscy bez wyjątku wiążą z nią bardzo duże nadzieje i wygląda na to, że nie zostaną rozczarowani.
Skąd takie przypuszczenia? Jednoznacznie sugerują to oceny, jakie grze wystawili recenzenci z zachodnich serwisów. Wszystkie są naprawdę wysokie, a jakby tego było mało, jako największe plusy wymienia się to, na co najbardziej liczą tutaj gracze.
Wedle recenzentów, Metro: Last Light jest niezwykle klimatyczne, a dodatkowo może pochwalić się bardzo interesującą fabułą, przez to trudno się od gry oderwać. Tym bardziej, że postarano się podobno o bardzo dobrą grafikę i doskonale dopasowane do ponurego świata gry efekty dźwiękowe.
Pierwsze oceny Metro: Last Light:
- Digital Spy – 4/5
- IGN – 7,2
- Videogamer – 7/10
- Eurogamer - 7/10
- Polygon – 8,5/10
- OXM – 8/10
- PC Gamer – 80/100
- OPM – 9/10
- GIGA – 9/10
- Destructoid – 7/10
- Gamespot – 9/10
- Eurogamer.cz – 8/10
- Connected Digital World – 5/5
Źródło: vg247, gamefreaks
Komentarze
71Mam nadzieje, że się nie zawiodę jestem wielkim fanem serii STALKER i tym podobnych klimatów :)
Cytat:
CPU: i7 3770k @ 4.5GHz
GPU: 2x GTX 570 in SLI with 320.14 drivers
Very High settings. Vsync off. SSAA off, Physx on, Tess Normal
25FPS with around 30-35% being used on each card INDOORS.
Brak słów -.-
Full HD 3770k gtx670 - Min-41 Average-53 Max-74
Do dziś pamiętam sytuacje, w których wychodzisz sobie na korytarz, a tam FPS spada do 15. Wystarczyło zestrzelić żarówkę, rzucającą smugę światła, a FPS wracał do 60. Takie "błędy" z pewnością nie mają nic wspólnego z wysoką jakością oprawy graficznej.
Pzdr
swobodna konfiguracja graficznych bajerów leży!
AA idzie zmienić tylko z x4 na x16 nie da się nawet zrobić OFF
Jakość - Low,Medium,High,Very High
W tych opcjach kryje się jakość Ceni,Tekstur,DOF,SSAO,HDR i jakość światła
Nie mogli 5 min. poświęcić by każdą tą opcje samodzielnie ustawić?
DOF,SSAO,HDR nie da się zmniejszyć czy wyłączyć nawet poprzez edycję pliku user.cfg
Optymalizacja leży początek gry bite 60fps wychodzimy z pokoju naszym oczom ukazuje się spadek z 60 na 20 fps na korytarzu stoi sobie 4 npc i pali się jedna żarówka no masakra ,obrót w kamerą w lewo i 60fps znów jest
4A Games już podziękuje proponował bym im się do edukować ;)
http://www.pcgameshardware.de/Metro-Last-Light-PC-235304/Tests/Metro-Last-Light-Benchmark-Test-1069286/
Tu natomiast widać pewną nadzieje, że gra jest znacznie lepiej zoptymalizowana od poprzedniej odsłony. 680GTX tym razem starcza do VH detali, po OC było by już pewnie z około 70fps.
W poprzednim metro2033 nie było tak różowo, we wbudowanym benchmarku miałem 33 fps przy Very High detalach w 1080p, natomiast ciekawe było to, żę wystarczyło ustawić detale na high, gdzie gra wyglądała w zasadzie nawet lepiej (nie było filtrów rozmazujących obraz przez które gra zaczynała wyglądać jak upscal) a różnica w FPS była na 300% !!!! miałem już 97fps w tym samym benchmarku
http://www.youtube.com/watch?v=Bw3t54eTHlk&feature=youtu.be
Zestaw:
http://img69.imageshack.us/img69/5877/mypcgt.jpg
mieszkacie w stanach:P Nawiązując do gry to zobaczcie na http://www.metacritic.com/game/pc/metro-last-light oceny. Krytycy 82% a gracze 8.6/10pkt więc jest bardzo dobrze jak na taką grę.
Pozostaje czekać na jakiś tweak, pozwalający modyfikować pojedyncze opcje.
Pzdr
(..)