Nowy system pojawi się w sklepach już 29 lipca.
Czy Windows 10 potrzebuje reklamy skoro branżowe media piszą o nim niemal każdego dnia? Microsoft doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że musi dotrzeć do zdecydowanie szerszego grona odbiorców i dlatego też wystartował właśnie z kampanią marketingową promującą nową platformę.
Ta w sporej części opierać będzie się na szeregu dość krótkich materiałów wideo, które przypominać będą o wybranych funkcjach Windows 10. Co ciekawe, zobaczyć będzie można w nich małe dzieci, które bezpośredniego związku z samym systemem raczej nie mają, ale bez wątpienia spotkają sie z pozytywnym odbiorem, a o to przecież w reklamie chodzi.
Jednocześnie jednak przygotowano także klipy dla tych, którzy zdecydowanie bardziej żądni są konkretów. W tym przypadku pokuszono się o cykl materiałów 10 Reasons to Upgrade to Windows 10, z których pierwsze dwa - „IT’S FAMILIAR” oraz „CORTANA ”już się pojawiły.
Czego można się z nich dowiedzieć? Głównie tego, że Windows 10 to system idealny, łączący w sobie najlepsze funkcje Windows 7 oraz Windows 8.1, które wzbogacono o kilka nowości. Oby tak właśnie było.
Windows 10 pojawi się w sklepach już 29 lipca. Warto pamiętać, że użytkownicy Windows 7, Windows 8 lub Windows 8.1 będą mogli skorzystać z opcji darmowej aktualizacji i tym samym zaoszczędzić zapewne kilkaset złotych.
Źródło: youtube, pcmag
Komentarze
17Przez to trzeba instalować programy dosłownie do wszystkich podstawowych czynności, jak nawet przeglądanie zdjęć.
Było by fajnie gdyby na 10 była możliwość skórki z sevena lub XP, razem z menu start i panelem sterowania.
Co do samego artykułu, to najważniejsze promocją było zastrzeżenie bibliotek directX 12 tylko dla Windowsa 10 i darmowa aktualizacja.
Już pierwszy film robi wodę z mózgu
Pokazują kafelki i napis
"and the best od Windows 8"