W Middle-earth: Shadow of Mordor przeciwnika idioty nie spotkasz - AKTUALIZACJA
Monolith Productions zaprezentowało możliwości systemu Nemesis.
Na targi E3 2014 zawitało również Monolith Productions, a skoro tak, to nie mogło zabraknąć najciekawiej zapowiadającej się obecnie gry tego producenta - Middle-earth: Shadow of Mordor.
W ostatnim czasie dowiadujemy się o tym tytule coraz więcej. Gra zabierająca nas do uniwersum Śródziemia i pozwalająca wcielić się w powstałego z martwych bohatera szukającego zemsty z każdymi nowymi materiałami zapowiada się coraz lepiej. Z pewnością pomagają w tym pewne smaczki, które twórcy chcą tutaj zaimplementować, a które uczynić mogą Middle-earth: Shadow of Mordor tytułem stosunkowo oryginalnym.
W tym miejscu wymienić należy z pewnością system Nemesis. Dzięki niemu przeciwnicy mają być tutaj zdecydowanie większym wyzwaniem niż w innych grach. Każdy z nich ma być bowiem inny, rozwijać się, a także pamiętać pojedynki z graczem. Z tego ostatniego powodu najlepiej byłoby, gdyby zabijać każdego od razu. Jeśli przeżyje, następnym razem pojedynek będzie dużo trudniejszy.
To właśnie system Nemesis prezentowany był podczas targów E3. Warto rzucić na niego okiem.
Warto przypomnieć, iż Middle-earth: Shadow of Mordor zadebiutuje 7 października. Gra pojawi się na PC oraz konsolach PlayStation 3 i Xbox 360, a także PlayStation 4 i Xbox One.
AKTUALIZACJA [12.06.2014]
Cenega opublikowała wideo w polskiej wersji językowej. Być może będziecie chcieli sie z nim zapoznać.
Źródło: digitaltrends, youtube, cenega
Komentarze
11Bardzo mało gier oferuje takie AI , w sensie jasne można ustawić poziom hardkor ale to tylko przestawianie czasu reakcji wallhacka u bota, natomiast chodzi mi o jak najbardziej naturalne i logiczne zachowanie przeciwnika, taktyka.