![](http://cdn.benchmark.pl/thumbs/uploads/article/97259/MODERNICON/8bdb326bcb07bab423481ffd923df4a39e78b3c2.jpg/320x0x1.jpg)
Mody to nieodłączna część Kingdom Come: Deliverance 2. Gracze szukają sposobów na ułatwienie rozgrywki, podniesienie poziomu trudności, czy drobnych zmian projektowych. Twórcy nie ignorują tej grupy – zapowiedziano oficjalne narzędzie moderskie.
Kingdom Come: Deliverance modami stoi. Wśród najchętniej pobieranych modyfikacji do pierwszej części jest ta wprowadzająca nieograniczony autozapis. Mod na save jest już nawet dostępny w Kingdom Come: Deliverance 2 na PC, ale to tylko wierzchołek góry lodowej.
Mody do Kingdom Come: Deliverance 2 – twórcy mówią, co nastąpi
Modów jest znacznie więcej i wcale nie przeszkadza to twórcom. Ba, deweloperzy chcą wspierać społeczność poprzez oficjalne narzędzie, które będzie zintegrowane ze SteamWorks. W praktyce oznacza to, że dostęp do narzędzia będzie ograniczony do graczy pecetowych.
Nie podano jeszcze daty premiery, ale z pewnością więcej informacji otrzymamy wkrótce. Warhorse to kolejny deweloper, który robi ukłon w kierunku społeczności moderskiej.
Mody, wszędzie mody
Innym przykładem jest CD Projekt Red, które w ubiegłym roku wprowadziło oficjalne narzędzie moderskie do Wiedźmina 3. Takie rozwiązania znacznie przyspieszają prace nad tworzeniem konkretnej modyfikacji.
Również STALKER 2 jest chętnie modyfikowany, lecz tutaj aktualnie brakuje oficjalnego wsparcia dewelopera. Niemniej GSC Game World ma ambicje wprowadzić takie narzędzie w bliżej nieokreślonej przyszłości.
Źródło: X/Warhorse
Komentarze
0Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!