• benchmark.pl
  • Gry
  • Mody do Kingdom Come: Deliverance 2. Twórcy idą graczom na rękę
Gry

Mody do Kingdom Come: Deliverance 2. Twórcy idą graczom na rękę

przeczytasz w 1 min.

Mody to nieodłączna część Kingdom Come: Deliverance 2. Gracze szukają sposobów na ułatwienie rozgrywki, podniesienie poziomu trudności, czy drobnych zmian projektowych. Twórcy nie ignorują tej grupy – zapowiedziano oficjalne narzędzie moderskie.

Kingdom Come: Deliverance modami stoi. Wśród najchętniej pobieranych modyfikacji do pierwszej części jest ta wprowadzająca nieograniczony autozapis. Mod na save jest już nawet dostępny w Kingdom Come: Deliverance 2 na PC, ale to tylko wierzchołek góry lodowej.

Mody do Kingdom Come: Deliverance 2 – twórcy mówią, co nastąpi

Modów jest znacznie więcej i wcale nie przeszkadza to twórcom. Ba, deweloperzy chcą wspierać społeczność poprzez oficjalne narzędzie, które będzie zintegrowane ze SteamWorks. W praktyce oznacza to, że dostęp do narzędzia będzie ograniczony do graczy pecetowych.

Nie podano jeszcze daty premiery, ale z pewnością więcej informacji otrzymamy wkrótce. Warhorse to kolejny deweloper, który robi ukłon w kierunku społeczności moderskiej.

Mody, wszędzie mody

Innym przykładem jest CD Projekt Red, które w ubiegłym roku wprowadziło oficjalne narzędzie moderskie do Wiedźmina 3. Takie rozwiązania znacznie przyspieszają prace nad tworzeniem konkretnej modyfikacji.

Również STALKER 2 jest chętnie modyfikowany, lecz tutaj aktualnie brakuje oficjalnego wsparcia dewelopera. Niemniej GSC Game World ma ambicje wprowadzić takie narzędzie w bliżej nieokreślonej przyszłości.

Źródło: X/Warhorse

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login