CDP rozpoczął współpracę z mBankiem tworząc program mOKAZJE - gry, e-booki, komiksy
Klienci mBanku mogą korzystać ze specjalnych ofert przygotowanych specjalnie dla nich przez CDP.pl.
Klienci mBanku zachęcani są obecnie do wzięcia udziału w programie mOKAZJE. Okazuje się, że coś dla siebie mogą znaleźć w nim również gracze, a wszystko dzięki temu, że do akcji przystąpił również CDP.
CDP to spółka z grupy CD Projekt, która jest właścicielem platformy cyfrowej dystrybucji. Oferuje na niej obecnie około 500 produktów, w tym najbardziej interesujące nas gry komputerowe, ale również eBooki czy komiksy.
Program mOKAZJE to natomiast, wedle jego twórców, pierwszy element projektu nowego mBanku, polegającego na budowie nowego serwisu bankowości elektronicznej. Platforma gwarantować ma nieograniczone zyski z codziennych zakupów dla wszystkich klientów, co spodobało się niektórym na tyle, by wyróżnić ją podczas największej na świecie konferencji technologicznej poświęconej finansom – Finovate 2013 w Londynie.
Dzięki rozpoczętej współpracy klienci mBanku mogą korzystać ze specjalnych ofert przygotowanych specjalnie dla nich przez CDP. Korzyści z tego odnieść mają wszyscy i miejmy nadzieję, my gracze, że tak właśnie będzie.
„Oferty CDP stanowią ważną cześć debiutu mOKAZJI na portalu Facebook. Wierzymy, że jest to początek owocnej i długotrwałej współpracy - szczególnie że produkty oferowane przez CDP są niezwykle popularne wśród klientów mBanku.” – Marek Seralis, wicedyrektor ds. programu mOKAZJE
„Bardzo się cieszymy ze współpracy z mBankiem. Dzięki niej docieramy do nowych klientów i propagujemy ideę dystrybucji elektronicznej, dzięki której klient może robić zakupy prosto z domu i natychmiast cieszyć się produktami, nie czekając na dostawę.” – Michał Gembicki Dyrektor Zarządzający CDP.
Oferty przygotowane przez CDP można znaleźć na stronie aplikacji mOKAZJE.
Źródło: inf. prasowa, facebook
Komentarze
7