Arkane Studios powoli kończyć będzie prace nad swoim kolejnym tytułem. Już teraz nie boi się go prezentować.
Nie tak dawno ujawniona została dokładna data premiery gry Prey. Wygląda na to, że prace idą po myśli twórców i teraz systematycznie obdarowywani będziemy kolejnymi materiałami mającymi na celu promowanie tego tytułu.
A na pierwszy ogień idzie nie byle co, bo naprawdę solidna porcja rozgrywki. Materiał dla mających nieco mniej czasu opublikowany został na oficjalnym kanale PlayStation, ale z pewnością nie należy określać go mianem krótkiego - trwa ponad 12 minut. Jeszcze więcej pokazała jednak DualShockers, która przygotowała filmik z godzinnym zapisem rozgrywki.
W obydwu przypadkach prezentowane są początkowe etapy zabawy, skupiono się na prezentacji stacji kosmicznej i mechaniki rozgrywki. Nie brakuje jednak także walki i to z wykorzystaniem różnego rodzaju broni.
Podoba się? Premiera gry 5 maja, na PC oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4.
Źródło: DualShockers, PlayStation
Komentarze
11Pozdrawiam
Godzina prawie bezsensownego szwędania się po mapie od czasu do czasu atakując stwory zerżnięte z Half Life! Co w tym do uja pana ekscytującego?
Nie mogli zrobić zwykłej kontynuacji oryginalnego Prey w którym akcja wylewała się z ekranu?
Ta gra to będzie finansowa klapa i rozczarowanie roku!
Pamiętam jak oryginalny Prey wywarł na mnie spore wrażenie grafiką i sceną porwania przez kosmitów. Ten znikający w zielonym świetle dach baru. A później portale, zabawy z grawitacją i brutalność. Był klimat.
Tutaj nic się nie dzieje! Zero napięcia, zero rozwoju fabuły. Tylko łażenie po lokalizacjach i od czasu do czasu walka...
Do tego mam wrażenie, że coś nie gra z dźwiękiem - czasami np. nie słychać niektórych uderzeń broni itp.
Naprawdę słabo, moim zdaniem...
Nazwali to "rebootem" ale ja nie widzę żadnego powiązania z poprzednim Prey-em poza rzadko pojawiającymi się obcymi - zero napięcia, zero poczucia bycia osaczonym, śledzonym, zero zatopienia w świecie obcych. Nie oczekiwałem jakichkolwiek nawiązań do poprzedniego Preya, ale miałem nadzieję, iż twórcy zachowają chociaż część z tych elementów.
Irrational Games (wydawca 2K games) robilo Bioshocki, a to robi Arkane Studios (wydawca Bethesda).