Need for Speed: Rivals zaoferuje świat gry większy niż w Most Wanted - dokładna data premiery
Gra Need for Speed: Rivals zaoferuje znacznie większy świat gry niż miało to miejsce w Most Wanted. Poznaliśmy także oficjalną datę premiery gry.
Seria wyścigów samochodowych Need for Speed, mimo iż wciąż dysponuje pokaźną grupą wiernych fanów, to niestety już jakiś czas temu utraciła swój blask, który z uporem maniaka próbują przywrócić twórcy. Tym razem tego wyczynu będzie próbowała gra Need for Speed: Rivals, o której niedawno dowiedzieliśmy się kilku ciekawych informacji oraz przy okazji poznaliśmy jej oficjalną datę premiery.
Tym razem za produkcję nowej części znanej serii wyścigów samochodowych odpowiada studio Ghost Games, które będzie starało się zdobyć przychylność graczy. Czy ta sztuka będzie miała szansę powodzenia? Tego jeszcze nie wiadomo, jednak nowa odsłona będzie kusiła kilkoma nowościaami m.in. nowym trybem jazy All Drive, dzięki któremu gracze bez przeszkód będą mogli przeskoczyć z rozgrywki w trybie dla pojedynczego gracza do zmagań sieciowych i to bez utraty postępów w grze.
Jak się okazuje, nowa odsłona serii zaoferuje większy świat gry, od tego, co widzieliśmy w odsłonie Most Wanted. Zdaniem twórców świat gry będzie wynosił ponad 100 mil, a to zapewni miejsce do prowadzenia spektakularnych wyścigów nawet z prędkością przekraczającą 200 mil na godzinę. Podobnie jak w poprzednich odsłonach cyklu nie zabraknie pułapek czy też skrótów, których na próżno wyglądać na mapie.
Zdaniem twórców, gracze w grze będą mieli sporo do roboty. Grając jako funkcjonariusz policji, gracze otrzymają większą swobodę, a także kilka różnych typów zadań, natomiast ścigając się jako kierowca, gracz będzie musiał wykonywać liczne zadania z głównego wątku fabularnego, a także w wolnych chwilach wiele innych pobocznych misji.
Twórcy ostatnio oblikowali także oficjalną datę premiery gry, dla każdej z dostępnych platform. Jak się okazuje, data premiery będzie nieco inna, niż wcześniej podawano. Otóż w Europie gra Need for Speed: Rivals trafi do sprzedaży już 22 listopada w wersji na PC, PlayStation 3, Xbox 360 oraz Xbox One. Nieco później, bo 29 listopada pojawi się także w wersji przeznaczonej dla konsoli PlayStation 4.
Źródło: Gematsu, Needforspeed
Komentarze
25Tak czy siak mamy jak na razie inaczej przyprawionego kotleta niż ostatnim razem. Na dobrej grafice podejrzewam że się skończy :D
No ale oczywiście chodzi o to żeby zapieprzać 180 Km/h i wpadać w zakręt 90 stopni na nitro bo inaczej nikt takiej gry nie kupi ;)
Nic nigdy nie utraciło żadnego blasku. Seria po fenomenalnym Hot Pursuit od Criterionu, powróciła na właściwy tor i do swoich korzeni. Każda część sprzedaje się w kilkunastu milionach egzemplarzy, nowe odsłony (Hot Pursuit, Most Wanted) zbierają świetne oceny, a także liczne odznaczenia wyścigowej gry roku, od liczących się serwisów branżowych. Rivals tworzy nowe studio, wraz z załogą Criterionu oraz pracownikami innych znanych studiów (Bizarre Creations, Ubisoft, Rockstar). Szykuje się hit na miarę Hot Pursuit, a tutaj jakieś smuty w newsie na powitalnie.
Ja bym się zastanowił nad rozdzieleniem NFS na 2:
1 - Wyścigi uliczne,
2 - Wyścigi najlepszych fur na świecie...
Albo można by było upchnąć to w jednej produkcji, tylko z sensownym podziałem bo do tej pory się to nie udawało. Średnio wierze w to, że nawet stuningowanym po granice wytrzymałości Focusem da rade ścigać się z McLarenem P1. Może takie fury zostawić tylko do wyścigów z Bossami poszczególnych dystryktów jeśli jak w MW z każdym z nich stoczymy pojedynek w formie np. 3 wyścigów da to hmmm 7x3x4=84 wyścigi z samymi Bossami. :D
No ale pewnie wielu fanów się ze mną zgodzi, że najlepszym z rozwiązań jest połączenie w końcu:
Bayview,
Palmont City i
Rockport a dla hardcorowców w DLC jeszcze
Olympic City,
Tricity,
Seacreast County i
Fairhaven City
w jedną całość. Boże ile kilometrów :D i zespolenie fabuły.
Oczywiście w grafice z 2013 roku. Z ze zmiennymi warunkami pogodowymi i porami dnia. Gdzieś można by upchnąć dookoła miasta klasyki w stylu trasy Last Resort :)
Skoro COD moze mieć 50GB to czemu nie NFS. Zwłaszcza że owe DLC mogą być wydawane potem co pół roku, a jeśli z dalszą rozbudową historii i nowymi furkami to i co roku Nie usunął bym z dysku jak Orange Boxa.
Model jazdy no nie wiem komu co pasuje ale pewnie coś z NFSU. Byle nie z undercovera:/
Tuning mógłby zostać zaczerpnięty z Most Wanted (2005) (nie był mocno ograniczony i wg mnie w sam raz, zwłaszcza że np W NFS U większość części wizualnych była po prostu brzydka).
Do tego jeszcze tak jak w NFS 3 możliwość wcielenia się w glinę i łapanie przestępców, stawianie spikes trap itp.. Miodek :] Jeśli dodać 20-30 aut na miasto (7 wymieniłem więc jest mega bogato) to fani nosili by EA na rękach.
Potem np żebyśmy mogli kupić sobie nowy dom (to ile domów mamy determinowałoby nam ile samochodów możemy mieć, jeszcze jakby gdzieś w połowie ktoś
Potem np żebyśmy mogli kupić sobie nowy dom (to ile domów mamy determinowałoby nam ile samochodów możemy mieć, jeszcze jakby gdzieś w połowie ktoś nam by zakosił kilka bryk i trzeba by skurczybyka znaleźć... zaczynając prawie od podstaw było by ciekawie)
No i niestety troszkę amatorom zajdę za skórę bo powinno się trochę podnieść fizykę z kolan, żeby nie dało się wejść w zakręt 180 stopni na ręcznym a w 90 stopni ze zdjęciem nogi z gazu przy 200km/h. Dużo nie trzeba ale przydałoby się zbliżyć chociaż do GRIDa.
- czy będą sensowne modyfikacje aut - ulepszanie, tuning itp.
- czy będzie ograniczenie do 30 kl/s
jeśli usłyszę na pierwsze pytanie odpowiedź TAK, a na drugie NIE... to może będzie powód by kupić NFS po latach przerwy.
:))