Firma Ricoh wprowadza na rynek nowy toner specjalny - Neon Yellow. Dzięki niemu będzie można osiągnąć pozytywnie wyróżniające się projekty.
Każdemu zależy chyba na tym, by jego projekty rzucały się w oczy i nie ginęły w gąszczu innych. Firma Ricoh chce to umożliwić. Wprowadza w tym celu na europejski rynek nowy toner specjalny, otwierający przed projektantami drzwi poza gamę CMYK. To Neon Yellow.
Neon Yellow (czyli neonowo żółty) to specjalny toner, który pozwala na drukowanie jaskrawych, fluorescencyjnych projektów na jasnym i ciemnym tle. Powstał on z myślą o Pro C7100X firmy Ricoh – serii kolorowych systemów na papier cięty. Do tej pory użytkownicy tych urządzeń mogli zamontować do dodatkowego, piątego slotu toner biały lub przezroczysty. Teraz dochodzi do nich jeszcze neonowo żółty, odbijający światło UV.
„Obecnie, ważnym wymaganiem rynku jest możliwość tworzenia spersonalizowanych wydruków wysokiej jakości, wyróżniających się wśród konkurencji. Nowa technologia Ricoh, która jest odpowiedzią na te potrzeby otwiera zupełnie nowe możliwości zarówno dla branży kreatywnej, jak i dla poligrafii” – powiedział Beoit Chatelard z firmy Ricoh, zapowiadając przy okazji, że rynkowy debiut nowego tonera planowany jest na przełom lat 2016/2017.
Systemy Ricoh Pro C7100X zasługują na jeszcze kilka słów. Otóż oprócz dodatkowej stacji na toner, cechują się one także możliwością druku na nietypowych podłożach, między innymi moletowanych. Nadają się więc do tworzenia opakowań, książek czy broszur, które dzięki takim tonerom jak Neon Yellow mogą wyraźnie wyróżniać się na tle wciąż takich samych projektów.
Źródło: Ricoh
Komentarze
1