Konami wreszcie zadba o graczy korzystających z PC. To oni otrzymać mają najbardziej zaawansowaną wersję PES 2018.
Konami od lat stara się przeciwstawić serii FIFA, ale Pro Evolution Soccer pozostaje w cieniu. Powody do narzekania mieli przede wszystkim korzystający z PC, co tym roku ma się to wreszcie zmienić.
Przypomnijmy, że ostatnimi czasy komputerowe odsłony tej serii były hybrydą wersji na konsole obecnej i poprzedniej generacji. W tym roku ma być zdecydowanie lepiej. Producent zapowiedział bowiem, iż PES 2018 będzie najładniejsze na PC właśnie.
Nie podano niestety bliższych szczegółów, powinniśmy poznać je jednak w najbliższych tygodniach. Ujawniono jedynie, że nawiązana została współpraca z firmą NVIDIA i tym samym oczekiwać należy najlepszej optymalizacji na kartach graficznych GeForce.
A skoro już przy PES 2018 jesteśmy, warto wspomnieć o poniższym materiale wideo. Redakcja IGN pochwaliła się dość obszernym zapisem rozgrywki. Premiera gry we wrześniu, także na konsolach PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 3 i Xbox 360.
Źródło: IGN
Komentarze
38Takie coś powinno być zabronione. Firma z monopolem współpracuje z niezależnymi teoretycznie studiami gier i doprowadza do sytuacji kiedy karty amd mają gorsze wyniki w danej grze niż słabsze (w sensie słabsze od odpowiednika czerwonych, nie że ogólnie słabsze) GeForce.
Już nie mówiąc, że nvidii przecież będzie zależało żeby gra zużywała jak najwięcej zasobów, oraz żeby działała jak najgorzej na starych kartach.
Nvidia sobie w chuja leci a my wszyscy dajemy na to przyzwolenie...
Ps. Nie, nie jestem fanboyem żadnej matki, po prostu wiem jak działa rynek, im mniej znaczy amd i im więcej takich gier w których nvidia macza palce tym gorzej dla nas - odbiorców, bo ceny rosną i nie ma dobrego postępu technologicznego.
Wersja PC była hybryda przez kilka lat z powodu silnika FOX ENGINE bo nie został on stworzony do gier sportowych tylko do gier 3D z otwartym światem i łatwiej było skupić się na 2 platformach nauczyć się zaimplementować i ulepszać ale już to ogarnęli i teraz wersja PC wygląda najładniej i to był priorytet w tym roku Adam Bhatti w wywiadzie dla IGN na E3