Wydarzenia

Nowe rozszerzenia platformy Oracle CX Cloud

przeczytasz w 1 min.

Dzięki połączeniu pakietu Oracle CPQ Cloud, z najlepszymi w branży narzędziami wspomagającymi sprzedaż, Oracle pomaga handlowcom sprzedawać więcej i szybciej.

Najnowsza wersja rozwiązania Oracle CPQ Cloud (Configure, Price, Quote) zapewnia specjalistom ds. sprzedaży dostęp do całego pakietu CPQ za pośrednictwem tabletów i smartfonów z dowolnego miejsca i o dowolnej porze. Dzięki temu mogą oni wydajnie pracować również w podróży. Co więcej, najnowsze rozszerzenia zapewniają też pełniejszą integrację z platformami Oracle Sales Cloud i Salesforce.com, co pozwala na automatyzację całego procesu sprzedaży.

Aby zoptymalizować i uprościć administrowanie rozwiązaniem Oracle CPQ Cloud, wprowadzono w nim następujące funkcje i rozszerzenia:

  • Zarządzanie formułami: funkcja ta umożliwia administratorom definiowanie złożonych obliczeń dotyczących cen i upustów za pomocą interfejsu typu „przeciągnij i upuść” (drag-and-drop), bez pisania skryptów i tworzenia zaawansowanych reguł.
  • Przywracanie do poprzedniego stanu po migracji: funkcja pomaga administratorom cofnąć migrację błędnych treści przeniesionych nieumyślnie ze środowiska testowego do produkcyjnego. Pozwala przywrócić serwis produkcyjny do znanego punktu odtwarzania poprzez naciśnięcie jednego przycisku, efektywnie skracając czas przestoju.
  • Wywołania typu „funkcja-funkcja”: pozwalają wdrożeniowcom i administratorom elastycznie optymalizować i wielokrotnie używać modułowe skrypty.
  • Pomoc do produktu w nowej wersji: oferuje administratorom ulepszone funkcje wyszukiwania i współpracy, które ułatwiają wyszukiwanie informacji potrzebnych do efektywnego tworzenia i serwisowania witryn internetowych.

Rozwiązanie Oracle CPQ Cloud można łatwo zintegrować z platformami Oracle Sales Cloud i Salesforce.com.

  • Oferowane przez rozwiązanie Oracle CPQ Cloud możliwości tworzenia ofert, konfigurowania i generowania dokumentów, które można łatwo zintegrować z ekranami do zarządzania klientami i możliwościami sprzedaży udostępnianymi przez system Oracle Sales Cloud CRM, zapewnią użytkownikom znaczne korzyści. To spójne rozwiązanie pomaga działom sprzedaży lepiej zarządzać transakcjami sprzedaży i skuteczniej je finalizować, zapewniając szybszą i inteligentniejszą sprzedaż.
  • Najnowsze rozszerzenia do rozwiązania Oracle CPQ Cloud obejmują aktualizacje możliwości administracyjnych, które zapewniają lepszą synchronizację danych oraz ułatwiają serwisowanie systemu. Wykorzystują też najnowsze interfejsy API umożliwiające integrację z platformą Salesforce.com.

www.oracle.com

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login