Firma Hisense ujawniła najnowszą ofertę telewizorów oraz przedstawiła strategię rozwoju na nadchodzące miesiące. Wśród tegorocznych świeżynek znajdziemy udoskonaloną technologię Laser TV oraz cztery serie miniLED.
Podczas konferencji prasowej firma Hisense zaprezentowała swoją nową ofertę, w tym serię Laser TV 4K L9H, cztery serie miniLED: UXKQ, U8KQ, U7KQ i U6KQ, a także tegoroczne QLEDy: A7KQ, A6KQ, A5KQ oraz serię E7KQ PRO.
Nowe telewizory Hisense to, jak przekonuje producent, odpowiedź na panujące na rynku trendy oraz potrzeby konsumentów.
Hisense – strategia w czasach kryzysu
Trudna sytuacja gospodarcza stanowi wyzwanie dla marek, które chcą się wyróżnić na tle konkurencji. Nie bez znaczenia jest również to, że żyjemy w czasach zwiększonej świadomości konsumenckiej, co skutkuje większymi wymaganiami kupujących. Zgodnie z zaprezentowanymi przez Hisense wynikami badania GFK na rynku można obecnie zaobserwować trzy silne trendy.
Po pierwsze, 34 procent respondentów jest gotowych zapłacić za urządzenia, które ułatwiają życie. Ponad połowa – bo 57 procent – wskazuje, że chętniej kupi produkty dopasowane do ich potrzeb. Ponadto aż 73 procent badanych uważa, że firmy powinny podejmować działania odpowiedzialne względem środowiska naturalnego, na przykład stosując materiały i składniki przyjazne dla środowiska. Te trzy trendy wyznaczają kierunek, w którym planuje podążać chiński producent.
Dalsze plany rozwoju
Mimo trudnej sytuacji gospodarczej Hisense zdołało zająć drugie miejsce pod względem globalnej sprzedaży ilościowej telewizorów w 2022 roku. – Z pewnością nie osiadamy na laurach. Stawiamy sobie kolejne cele, by stać się liderem rynku, tworząc najbardziej innowacyjne technologie w zakresie elektroniki użytkowej oraz urządzeń gospodarstwa domowego – zapewnia Karolina Kłopotowska, Zastępca Dyrektora Generalnego w Hisense Poland.
źródło: materiały prasowe
Komentarze
3