Nowy, zachęcający zwiastun (a zarazem spot TV) Death Stranding
Death Stranding to bez wątpienia jedna z najciekawiej zapowiadających się gier, jakie w najbliższej przyszłości trafią na konsole PlayStation 4. Wygląda na to, że Sony zamierza dość mocno ją zareklamować.
W ostatnich miesiącach nie można narzekać na brak materiałów promujących Death Stranding. Poza zwiastunami mogliśmy oglądać też fragmenty rozgrywki, chociażby podczas Gamescom 2019 czy TGS 2019. Datę premiery ustalono na 8 listopada i już kilka tygodni temu dowiedzieliśmy się, że nie ulegnie to zmianie, ponieważ zakończono prace nad grą. Do zakupu zachęcać będą kolejne materiały, jak się teraz okazuje również reklama telewizyjna. Nie trzeba jednak czekać aż pojawi się na małym ekranie, ponieważ w sieci opublikowano ją już teraz. W polskiej wersji językowej.
Reklama telewizyjna Death Stranding
Materiał świetnie wprowadza w klimaty science fiction, jakich należy się tutaj spodziewać. Nadzieje co do tego tytułu są naprawdę duże, między innymi z racji tego, iż czuwa nad nim Hideo Kojima, jedna z najbardziej uznanych postaci w branży gier.
Death Stranding trudno przypisać do konkretnego gatunku, widoczne będą tu elementy gier akcji, przygodowych, ale też survivalowych. Akcję obserwować będziemy z perspektywy trzeciej osoby, świat gry ma być duży i otwarty, a cała zabawa koncentrować na kampanii. Chociaż główny cel - ocalenie ludzkości - nie brzmi szczególnie oryginalnie, fabuła ma być bardzo mocnym elementem gry.
Źródło: PlayStation Polska
Warto zobaczyć również:
- Dziś premiera Ghost Recon Breakpoint - Ubisoft przedstawia cechy prawdziwego ducha
- Zwiastun premierowy Ghost Recon Breakpoint
- PlayStation Plus na październik z The Last Of Us Remastered
Komentarze
2