Drones to zręcznościówka stworzona przez dwóch uczniów technikum, którzy proszą was, prawdziwych graczy, o szczere opinie na jej temat.
Krystian i Marcin uczą się w technikum, a po godzinach próbują swoich sił w tworzeniu gier – ten pierwszy jest młodym programistą, drugi zaś artystą. Niedawno jako Seven-Arm Octopus udostępnili na platformie Google Play swoje pierwsze dzieło: zręcznościówkę zatytułowaną Drones. Napisali do nas z prośbą o wsparcie – o opinie prawdziwych graczy. My zaś wiemy, że takich wśród was nie brakuje, więc przedstawiamy ich projekt także wam.
Krystian wyjaśnił nam, że początkowo w planach był projekt edukacyjny, ale ten z czasem przerodził się w grę zręcznościową, która przypomina trochę niezwykle popularnego swego czasu Flappy Bird, ale nie jest zwykłą kopią. – „Rysowaliśmy prototypy na zwykłych kartkach i uzgadnialiśmy jak dane elementy będą wyglądać. Mieliśmy bardzo dużo pomysłów, które ani trochę do siebie nie pasowały. Mimo tych trudności myślę, że udało się stworzyć coś całkiem interesującego” – napisał w mailu do nas przyszłoroczny maturzysta.
„Sporo czasu zajęło nam nauczenie się, o co w ogóle chodzi w produkcji gier. Wiedzę czerpiemy z różnego rodzaju źródeł internetowych i literatury. […] Zdecydowaliśmy, że gra powstanie w bardzo popularnym ostatnio Unity, z uwagi na fakt dużej dostępności materiałów do nauki. Jednak potrafimy posługiwać się też innymi narzędziami. […] Okres produkcji był dla nas bardzo trudny z uwagi na fakt, że mieliśmy mnóstwo innych obowiązków i zajęć. Dlatego też gra powstawała po godzinach”. Z jakim efektem?
O tym możecie przekonać się sami, pobierając grę Drones na swoje smartfony lub tablety z Androidem. Krystian i Marcin na pewno będą wdzięczni za opinie pozostawione w komentarzach.
Źródło: inf. własna
Komentarze
6Grafika nie odpycha. Widziałem gorszą w grach na Androida. Podoba mi się motyw graficzny w tytule DRONES.
Jeżeli chodzi o mechanikę rozgrywki to aby nie upodabniać się za bardzo do Flappy Bird czy Jetpack Joyride to zastanowił bym się, czy nie zadziała sterowanie góra dół z zachowaniem bezwładności. Przynajmniej jeżeli akcja dzieje się w otoczeniu, które wygląda na stan nieważkości.