Jeśli wierzyć słowom Cher Wang, HTC jest marką, która nigdy nie zniknie z rynku.
O kondycji finansowej HTC mówi się ostatnimi czasy sporo. Zazwyczaj są to informacje, które nie napawają zwolenników tajwańskiego producenta optymizmem i być może dlatego głos zabrała teraz Cher Wang, CEO HTC.
Stwierdziła ona, iż HTC jest marką, która nigdy nie zniknie z rynku. Co więcej, plany na kolejne lata są ambitne, ponieważ mówi się o dalszym przygotowywaniu smartfonów z każdego segmentu cenowego, także tego najwyższego. Jednocześnie padła wzmianka o modelach tworzonych z myślą o konkretnych rynkach, a więc można zakładać, że nowe propozycje z logo HTC prezentowane będą dalej z dużą częstotliwością.
Powyższa deklaracja odbierana jest jak odpowiedź na zapowiedzi analityków, którzy nie wróżą HTC niczego dobrego. Robyn Mak stwierdził nawet ostatnio, iż HTC wkrótce odejdzie w zapomnienie, podobnie zresztą jak Sony (przynajmniej w kontekście rynku mobilnego).
W którą wersję jesteście skłonni uwierzyć? Cher Wang czy jednak analityków?
Źródło: phonearena, inferse
Komentarze
10Ostatnimi? Benchmark od 2 lat przepowiada ich upadek.