W nowy rok szkolny najlepiej wkroczyć z nowym smartfonem. W sklepie eMAG znaleźć można ciekawe propozycje.
Wakacje są już tylko wspomnieniem. Powrót do szkoły dla większości uczniów nie jest szczególną przyjemnością, ale można go nieco osłodzić. Nowy rok szkolny staje się często dobrym pretekstem do zakupu smartfona. Zawsze mile widziana jest przystępna cena, a najlepiej, jeśli dodatkowo liczyć można na prezent w zestawie. Właśnie tego typu oferty przygotował sklep eMAG.
Samsung Galaxy A5 (2017) z kartą pamięci Evo Plus
Samsung Galaxy A5 (2017) to bardzo interesujący smartfon ze średniego segmentu, który oferuje przyjemną dla oka stylistykę (szklana obudowa) i dobrą specyfikację. Na wyróżnienie zasługuje między innymi wyświetlacz Super AMOLED z funkcją Always on Display, ale również ośmiordzeniowy procesor współpracujący z 3 GB RAM, dwa aparaty 16 Mpix czy wreszcie fakt, iż cała konstrukcja jest odporna na szkodliwe działanie wody (IP68). Smartfon ma nawet łączność zbliżeniową NFC, dzięki której da się błyskawicznie sparować z nim bezprzewodowe słuchawki, głośniki czy drukarkę.
Smartfon oferuje 32 GB pamięci wewnętrznej, którą rozbudować można dzięki czytnikowi kart pamięci. Tym ciekawiej wygląda oferta eMAG, w ramach której Samsung Galaxy A5 (2017) oferowany jest w zestawie z kartą pamięci Samsung microSDXC EVO Plus o pojemności 64 GB.
Samsung Galaxy J7 (2016) z powerbankiem
Dla nieco mniej wymagającego użytkownika przygotowany został natomiast Samsung Galaxy J7 (2016). Wprawdzie i tutaj znalazł się wyświetlacz Super AMOLED, ale o niższej rozdzielczości HD, liczyć trzeba też na trochę wolniejszy procesor i skromniejsze zasoby pamięci. Wciąż mowa jednak o smartfonie zapewaniającym bardzo komfortową pracę i dobrze sprawdzającym się w podstawowych zastosowaniach.
Zwłaszcza, że punktuje czasem pracy na baterii o pojemności 3300 mAh. Jakby tego było mało, eMAG oferuje urządzenie w zestawie z powerbankiem Samsung 8400 mAh, który może przyda się poza domem, na przykład w szkole czy na wycieczce.
Źródło: eMAG
Komentarze
5Ale ten świat się zmienił.
"Przy reklamacji produktów objętych gwarancją producenta, rekomendujemy bezpośrednią reklamację w autoryzowanym serwisie. Tak jest najszybciej i najprościej. Oczywiście jeżeli będzie potrzebna nasza pomoc, na pewno pomożemy."
Zadzwoniłem więc i mówię, że nie mam możliwości takiej i takiej i wg. waszego regulaminu chciałbym zareklamować produkt przez sklep, w którym go kupiłem. Babka nie wiedziała o co chodzi, biegała 3 razy się pytać i siedziałem z 15 min na linii. W końcu chyba ktoś ją poinstruował jak ma się zachować bo zmieniła od razu ton głosu i zaczęła mi zarzucać "jak ja sobie wyobrażam prosić o coś takiego po tak długim czasie". Nie pomogła rzetelna argumentacja.
Więcej zakupów tam nie zrobiłem. Nie mówię, że każdy będzie miał taką przeprawę w jakiejś sprawie ale ostrzegam, że mi tak się przydarzyło.