Wszyscy zainteresowani mogą już sprawdzić, jak Pagan Online prezentuje się w akcji na obecnym etapie. Gra zadebiutowała dziś w programie wczesnego dostępu na Steamie.
Pagan Online to dynamiczny hack’n’slash, który pod swoje skrzydła wzięła firma Wargaming. Dzisiaj tytuł ten oficjalnie trafia w ręce graczy, choć póki co tylko w programie wczesnego dostępu.
Pagan Online - premiera gry w Early Access
Gra Pagan Online zadebiutowała w programie Early Access na platformie Steam. Osoby, które chciałyby sprawdzić ją w akcji, muszą liczyć się z wydatkiem 100 złotych bez grosza (a cena ta w momencie premiery pełnej wersji najpewniej pójdzie w górę).
Co otrzymujemy za te pieniądze? Klimatyczne RPG akcji osadzone w świecie fantasy zainspirowanym przedchrześcijańskimi mitami, z intuicyjnym, ale ostatecznie wymagającym systemem walki w formacie PvE. Twórcy obiecują też 5-aktową kampanię fabularną z 3 poziomami trudności, 8 postaci o unikalnej charakterystyce oraz rozbudowany system craftingu.
„Dzięki Pagan Online chcemy popchnąć gatunek action RPG naprzód. Stoimy na ramionach gigantów gatunku, ale chcemy dać świeże doświadczenie w hack’n’slash, do którego można wciąż powracać. Wczesny dostęp jest pierwszym krokiem dostarczenia tytułu w ręce graczy, gdy my go cały czas szlifujemy i ulepszamy” – skomentował Jacob Beucler, dyrektor wydawniczy w Wargaming.
Pagan Online - wymagania sprzętowe gry:
Wymagania minimalne:
- System operacyjny: Windows XP z SP3
- Procesor: x86, taktowany zegarem 2,66 GHz
- Pamięć: 4 GB RAM
- Karta graficzna: GeForce GTX 650 Ti lub Radeon HD 7850
Wymagania zalecane:
- System operacyjny: Windows 7 z SP1
- Procesor: x64, czterordzeniowy, taktowany zegarem 3,2 GHz
- Pamięć: 8 GB RAM
- Karta graficzna: GeForce GTX 1050 Ti lub Radeon RX560
Dodajmy jeszcze, że w programie wczesnego dostępu na graczy czeka jedynie rozgrywka jednoosobowa, ale tryb kooperacyjny jest już w drodze. Oczywiście inne elementy Pagan Online również będą sukcesywnie dodawane w kolejnych tygodniach i miesiącach.
Źródło: Wargaming
Komentarze
2To powinniście udostępnić go w formie otwartej alfy/bety. A nie płacenie za niedorobiony produkt