Panasonic Polska uruchomił Profi Plasma Service, nową usługę skierowaną do użytkowników telewizorów plazmowych marki Panasonic. Dzięki wyjątkowej, modułowej konstrukcji plazm Panasonic, pracownicy serwisów, wyposażeni w specjalne walizki serwisowe, będą dojeżdżać do klienta i dokonywać napraw w miejscu zamieszkania. Nie będzie już konieczny, poza wypadkami uszkodzenia panelu, transport telewizora plazmowego do serwisu w celu dokonania przeglądu i naprawy.
Usługa jest bezpłatna dla użytkowników telewizorów objętych gwarancją, na obszarze 50 km od najbliższego autoryzowanego punktu serwisowego. Jest to możliwe dzięki specjalnej, modułowej konstrukcji plazm marki Panasonic, która pozwala na sprawne zastąpienie uszkodzonych elementów nowymi. Każdy pracownik Profi Plasma Service udający się do klienta zostanie wyposażony w specjalną walizkę serwisową, zawierającą wszystkie podzespoły, mogące potencjalnie ulec uszkodzeniu.
Projekt Profi Plasma Service startuje od początku lutego 2008 i dotyczy jedynie telewizorów plazmowych Panasonic. Więcej szczegółow na polskiej stronie koncernu.
Komentarze
0Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!