Monitory

Panasonic otwiera Centrum Innowacji 3D w Japonii

przeczytasz w 1 min.
Marcin Sieradzki | Redaktor serwisu benchmark.pl
Autor:MarcinSieradzki

Głównym celem centrum jest przyśpieszenie rozwoju biznesu 3D, technologii, która doprowadzić do stworzenia nowej branży i kultury rozrywki wideo.

Nowe centrum ma pełnić rolę punktu kontaktowego dla partnerów biznesowych związanych z rynkiem 3D. Poprzez koordynację różnych oddziałów będących częścią Panasonic Group, możliwe będzie dostarczenie klientom najlepszych rozwiązań. Dzięki tej inicjatywie Panasonic chce rozwijać swój biznes audio-video, jeden z kluczowych dla firmy, a także przyczynić się do rozwoju całego rynku 3D.

Bieżący rok ma być „Pierwszym rokiem technologii 3D”. Wraz z komercjalizacją serii produktów 3D i udostępnieniu ich dla konsumentów, Panasonic przewiduje rozwój i wykorzystanie technologii 3D nie tylko w branży audiowizualnej, ale także w takich branżach jak opieka medyczna, edukacja oraz sztuka.

Panasonic spodziewa się również, że technologia 3D, podobnie jak technologie informatyczne, będzie pełniła rolę elementu kluczowego, obecnego w wielu dziedzinach. Jeżeli taki trend faktycznie wystąpi, rynek będzie charakteryzował się wysokim zapotrzebowaniem na szeroką gamę rozwiązań technologicznych, począwszy od treści 3D, a skończywszy na odpowiednich urządzeniach. Centrum Innowacji 3D firmy Panasonic dzięki wykorzystaniu zgromadzonych przez nie technologii oraz know-how będzie w stanie szybko i celnie odpowiedzieć na to zapotrzebowanie.

Osiągnięcie pełnej funkcjonalności centrum planowane jest na 12 lipca tego roku. W chwili obecnej skupia ono swoją działalność na rynku japońskim.
 
Centrum ma się skupiać w szczególności na poniższych trzech obszarach:

  1. Całkowita koordynacja biznesu 3D począwszy od produkcji treści, a skończywszy na rozwiązaniach związanych z urządzeniami
  2. Zapewnienie zasobów i kompetencji potrzebnych dla produkcji, komunikacji oraz oglądania treści 3D
  3. Innowacje dotyczące sprzętu oraz oprogramowania oparte na dotychczasowych doświadczeniach oraz analizach konsumenckich .

Centrum zostało utworzone pod kontrolą Panasonic AVC Networks Company w mieście Kadoma, Osaka. Będzie ono posiadało elastyczną strukturę oraz ściśle  współpracować z oddziałami badań i rozwoju oraz oddziałami biznesowymi.

Źródło: Panasonic

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login