Panorama Firm rozpoczyna kampanię reklamową inspirowaną popularnymi filmami
W kinie i w Internecie trwa kampania reklamowa internetowej wyszukiwarki panoramafirm.pl. Akcja inspirowana jest popularnymi filmami.
Internet jest świetnym źródłem informacji dotyczących zagadnień lokalnych, które jednak często są nieuporządkowane i trudno do nich dotrzeć. W takich sytuacjach dobrze skorzystać z wyspecjalizowanych wyszukiwarek, jaką jest np. Panorama Firm – właśnie rozpoczynająca kampanię reklamową, która została zainspirowana popularnymi hitami filmowymi.
Panorama Firm to wyszukiwarka internetowa, która specjalizuje się w dostarczaniu informacji lokalnych. Dostarczają one uporządkowane i zweryfikowane wyniki na temat ponad 2 milionów firm i instytucji, pogrupowanych w ponad 1000 branż.
W nietypowej kampanii reklamowej wyszukiwarka lokalna panoramafirm.pl promowana jest za pomocą typowych w promocji hitów kinowych zapowiedzi (tzw. trailerów). Zapowiedzi odnoszą się do fikcyjnych filmów i konkretnych branż. W filmie pt. „Warsaw Drift. Czas Tunerów” jest to branża tuning, natomiast w drugiej produkcji „Władcy pierścionków. Powrót jubilera” jest to biżuteria. Chyba nikomu nie trzeba podpowiadać jakimi filmami zostały zainspirowane te dzieła.
Kampania realizowana jest w sieci Helios, CinemaCity oraz KinAds, a także w Internecie i będzie trwała do końca 2016 roku. Przy okazji warto dodać, że jest ona w całości projektem wewnętrznym - za pomysł na scenariusz i wykonanie, a także zlecenie emisji odpowiedzialny jest Dział Komunikacji Eniro Polska.
"Część naszych działań reklamowych realizujemy w kinach, więc filmowa konwencja reklam idealnie wpisuje się w atmosferę sali kinowej. Jest też atrakcyjna dla użytkowników Internetu, bo w nietypowy sposób zachęca do skorzystania z konkretnych branż w wyszukiwarce lokalnej panoramafirm.pl. Zaplanowaliśmy kilka filmów, które promują wyszukiwarkę panoramafirm.pl na przykładzie konkretnych branż." – mówi Wojciech Komosa, Kierownik ds. Komunikacji i PR, Eniro Polska. "Zależy nam na budowaniu pozytywnych emocji związanych z marką, stąd decyzja, aby reklamy promujące wyszukiwanie lokalne nawiązywały z przymrużeniem oka do znanych motywów filmowych." – dodaje Wojciech Komosa.i odpowiedzialny jest Dział Komunikacji Eniro Polska.
Zerknijcie jeszcze na wspomniane trailery. Jak sądzicie, producenci stanęli na wysokości zadania? Który trailer bardziej Wam się podoba?
Źródło: Panorama Firm
Komentarze
1