Battlefield 1 wzbogaca się między innymi o cztery nowe mapy, dodatkowy tryb rozgrywki i wyczekiwaną przez wielu armię francuską.
Zgodnie z obietnicami, Battlefield 1 otrzymał dziś pierwsze duże rozszerzenie - Nie przejdą. Kto jako pierwszy rozpocząć może zabawę?
Przywilej ten tradycyjnie należy się graczom, którzy zdecydowali się na sięgnięcie po Przepustkę Premium. Pozostali liczyć muszą się z opóźnieniem i to dość znaczącym - trzeba będzie poczekać do 28 marca.
Rozszerzenie Nie przejdą przynosi cztery nowe, zróżnicowane mapy - Wzgórza Verdun, Fort de Vaux, Soissons oraz Przełamanie (starcia o kluczowe mosty na rzece Aisne), a także kolejny tryb rozgrywki - Linia frontu (połączenie Szturmu i Podboju) oraz armię francuską. Poza tym pojawia się także pojazd St. Chamond, behemot Char 2C oraz nowa elitarna klasa postaci - Trench Raider.
W sieci dość szybko lądują obszerne fragmenty rozgrywki prezentujące omawiany dodatek. Poniżej zamieszczamy materiał stanowiący zapis z pokazu przeprowadzonego przez twórców.
Źródło: Battlefield
Komentarze
14Kolejne części, szczególnie BF1, sprowadza wszystkich graczy do jednego kosza. Nie ma kontroli broni, zamiast tego, jest automatyczna (w %) ilość wystrzelonych pocisków, które miną cel. Nie ważne więc jak kontrolujesz broń - część z pocisków i tak minie cel, bo dzieje się to automatycznie z poziomu silnika gry. Rozrzut pocisków dzieje się automatycznie, a rozrzut na ekranie gracza nie pokrywa się z rozrzutem pocisków - nie są one ze sobą połączone, więc to co widzisz podczas strzelania, nie odzwierciedla tego, gdzie lecą pociski (poza tymi, które nie są obliczane przez silnik gry do ominięcia celu). Bezsens...
W BF3, gdy ktoś opanował ulubioną broń, mógł kontrolować ilość pocisków, które miną cel. Teraz każdy jest sobie równy, ale gdzie tu zabawa, gdzie wyzwanie, gdzie potrzeba doskonalenia umiejętności? To wszystko zmierza w złym kierunku, dlatego wg mnie, BF1, nigdy nie będzie dobrym tytułem do rozgrywek profesjonalnych. Tutaj "skill" nie ma żadnego znaczenia. Nie ważne jak kontrolujesz broń/rozrzut - % pocisków MUSI minąć cel.