Twórcy chwalą się rozgrywką ze Styx: Shards Of Darkness, ale jednocześnie potwierdzają opóźnienie premiery.
Styx: Master of Shadows dało wielu graczom sporo dobrej zabawy i nic dziwnego, że twórcy dość szybko zabrali się za kontynuację. Zapowiedziane jeszcze w zeszłym roku Styx: Shards of Darkness zaczyna nabierać powoli kształtów.
W związku z tym zaprezentowany został pierwszy materiał wideo z fragmentami rozgrywki. Jest on dość długi, w związku z czym pojawia się okazja aby rzucić okiem na kilka lokacji, przedzierającego się po cichu bohatera oraz wybrane elementy z jego ekwipunku.
Jednocześnie twórcy przypominają, iż Styx: Shards Of Darkness skorzysta z nowszej wersji silnika Unreal, dzięki czemu pod wieloma względami prezentować ma się lepiej od poprzednika. Niestety, jednocześnie potwierdzono, że premiera gry będzie miała miejsce dopiero w przyszłym roku.
„W nowej części Styx zaktualizowaliśmy silnik z Unreal 3 do Unreal 4, co przyniosło mnóstwo ulepszeń w zakresie grafiki, mechaniki i dodatkowych funkcji. Przejście na nową wersję silnika wymagało od naszego zespołu czasu na dostosowanie wszystkich elementów. Chcemy dostarczyć graczom lubiącym skradanki możliwie najlepsze doświadczenia, a więc w porozumieniu z wydawcą zdecydowaliśmy się na opóźnienie premiery aż do pierwszego kwartału 2017 roku.” - Patrick Pligersdorffer, CEO Cyanide Studio
Źródło: Focus Home Interactive
Komentarze
1