Battlefield jest jedną z najpopularniejszych, ale też jedną z najbardziej lubianych serii wszechczasów. Wszystko wskazuje na to, że najnowsza część - Battlefield 3 może tę sytuację już tylko poprawić.
Oficjalna zapowiedź trzeciego Battlefielda miała miejsce już jakiś czas temu. Jak dotąd jednak twórcy byli dość oszczędni jeśli chodzi publikację informacji, a już o materiałach nie wspominając. Electronic Arts wreszcie się przełamali i udostępnili świetny, choć bardzo króciutki zwiastun, w którym znalazły się fragmenty autentycznej rozgrywki. Zachęcamy do jego obejrzenia.
Nie da się ukryć, że na tym promocyjnym wideo Battlefield 3 naprawdę może się podobać. Całość, choć przedstawiona w nieco chaotyczny sposób prezentuje się rewelacyjnie. Czynnikiem, który jest za odpowiedzialny jest najnowsza wersja autorskiego silnika studia EA Dice - Frostbite Engine 2.0. O technologii tej twórcy mówią „niesamowita” i rzeczywiście wydaje się taka być. Ponadto, producenci wciąż przypominają, że ten tytuł skierowany jest głównie do pecetowych graczy, przez co nie ma ulec „konsolizacji” i pokazać, co jest najpiękniejszego w gatunku FPS. Premiera planowana jest już na tegoroczną jesień.
Źródło: cvg
Komentarze
37Oj może być bardzo ciekawie :)
Hit, wypas, kosmos... to będzie nowa epoka w grach FPS ;)
ja już z wielką niecierpliwością czekam na tą gierke :)
Tak jak kolega Szymon napisał to będzie nowa epoka w grach FPS.
poprzednio grałem w CoDa ale Battlefield pokazał super grafike efekt zniszczeń i system walki po prostu coś realnego.
Trzeba będzie zainwestować w lepsza grafę :D
obiecywac i sie spuszczac to kazdy moze:/
kto sie wychowal na bf 1942 a nastepnie Vietnam i bf2 ten wie czego potrzebuje ta gra zeby naprawde byc Battlefieldem :/ a jak narazie w tej kwesti nie wiadomo nic. bo niby wieksze mapy itp itd ale zadnych konkretow
To z wiki na temat Frostbite 2.0.
Ciekawi mnie w jakim zakresie użyją nowych elementow DX.
Może wreszcie nowa jakość po latach stagnacji?
Ok, ok nie jestem aż takim optymistą (czyt. naiwny), aczkolwiek mam nadzieję, że B3 pokaże coś na tyle interesującego, że wreszcie ruszy tę zastygłą maszynerię do przodu...
Czekam aż w Polsce będą jakieś konkretne nie referenty HD6970 i ogólnie biorę w pracy chorobowe albo nawet i macierzyńskie xD...
-Ostre OC karty graficznej
-Dokupić Ramu
Wiele jestem w stanie zrobić jeśli ta gra będzie GODNYM następcą Bad Company2 A kosztować może te swoje nawet i 130zł...
na koniec roku trzeba załatwić sobie jeszcze słuchawki za 2-stówy i win 7 ...
Dla mnie nie sposób walnąć mega wielką teksturę na ścianę i ją ładnie pocieniować tak jak to robią w CoDzie (choć z tym cieniowaniem też się nie męczą). Dla mnie sztuką jest gdy ta ściana w połowie się rozsypie od wybuchu i nadal będzie super realistyczna oraz podatna na dalszą destrukcję.
-Pole bitwy: Miasto
-Liczba graczy: 64 w dwóch drużynach.
-Arsenał: Wszystko co się da ;)
-Pole bitwy po 30 minutach walki: "Powojenna Warszawa" albo Hiroszima ;)
To jest to właśnie co odróżnia Nowego Bad Company od Wszystkich CoDów. To że "Pole bitwy" zmienia się w trakcie gry i warunkuje w jakiś sposób strategię działania.
Fajnie przy tym wszystkim jakby gra działała dobrze na średnim sprzęcie i wyglądała obłędnie na mocnym...
Grając w Batka widzisz ze otoczenie po ostrzale z granatników czy moździerzy sie zmienia a nie tak jak w CoD schowasz sie za skrzynia z drewna i nawet granat jej nie rozwali ....
lecz nie powiem bo grałem w CoD Modern Warfrare i Warfrare 2 i byłem zadowolony ale teraz Bad Company 2 zjada mnie w każdy wolny wieczór :D