Audio

Plantronics to teraz Poly - prosta nazwa i konkretny cel

przeczytasz w 2 min.

Plantronics przekształca się w Poly i zamierza wykorzystać wszystkie swoje możliwości, by zaoferować klientom komplet rozwiązań do efektywnej pracy i relaksu.

Czas pożegnać Plantronics i przywitać Poly – to nowa spółka technologiczna, która jest wynikiem połączenia wspomnianego producenta i firmy Polycom (należącej do niego od 2018 roku). 

Plantronics to marka, której raczej nie trzeba nikomu przedstawiać. W jej portfolio znajdują się solidne, dobrze brzmiące i nieźle wycenione słuchawki dla graczy, na co dzień i do biura. Przede wszystkim te ostatnie cieszą się w ostatnich latach dużym uznaniem. Wśród pracowników firmy znajdują się zaś takie osobistości jak Jaap Haartsen (będący jednym z ojców technologii Bluetooth). Polycom z kolei jest cenionym producentem rozwiązań technologicznych z zakresu konferencji głosowych i wideo oraz szeroko rozumianej współpracy. 

Poly art

Razem, jako Poly, firmy te chcą „wykorzystać wyjątkowo bogate kompetencje Plantronics i Polycom w dziedzinie systemów audio i wideo, a także szeroką ofertę inteligentnych urządzeń końcowych połączonych w ramach zintegrowanych platform komunikacji i pozwalających użytkownikom skoncentrować się na wykonywanych zadaniach, zmniejszyć złożoność obsługi i uwzględnić rozproszenie geograficzne typowe dla współczesnych środowisk pracy”, jak czytamy w notce prasowej.

Innymi słowy, Poly będzie koncentrować się na opracowywaniu i dostarczaniu rozwiązań sprzętowych i programowych, które będą sprawiać, że komunikacja elektroniczna będzie równie wygodna, naturalna i efektywna, co kontakty osobiste. Główną grupą docelową mają być użytkownicy profesjonalni, którzy według zapewnień docenią technologie poprawiające koncentrację w biurach open space, ułatwiające pracę grupową oraz zwiększające efektywność użytkowania urządzeń własnych i firmowych.

Poly logo

„Widzimy nieograniczone możliwości w obszarach komunikacji i współpracy między ludźmi. Dzięki postępom w dziedzinie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego oraz nowym technologiom możemy łatwo wyobrazić sobie sytuację, w której Poly skonstruuje mechanizmy wymiany informacji, a po pewnym czasie staną się one naturalnym elementem środowiska, wręcz niezauważanym przez uczestników spotkań” – skomentował Joe Burton, dyrektor generalny nowo powstałej firmy Poly.

Na katalog nowej firmy złożą się między innymi: przenośne stacje Elara 60 Series zintegrowane z Microsoft Teams, słuchawki UC Blackwire 7225 dla pracowników w biurach open space, kamera 4K do wideokonferencji Eagle Eye Cube, łatwe w obsłudze urządzenie wideokonferencyjne Polycom Studio, lampka połączona z platformą komunikacyjną Plantronics Status Indicator, oraz pomagające w zarządzaniu firmowym sprzętem oprogramowanie Plantronics Manager Pro 3.13 i PDMS-E.

„Nowa marka reprezentuje różne elementy naszych dotychczasowych dokonań, które teraz chcemy ze sobą połączyć – dodała Amy Barzdukas, dyrektor ds. marketingu w firmie Poly. – Nie ma na rynku firmy o równie bogatej jak nasza ofercie urządzeń i usług komunikacyjnych na różnych platformach. Prawdziwa wartość takich rozwiązań polega na ich integracji i udostępnieniu użytkowników narzędzi umożliwiających efektywną pracę”.

Źródło: ITBC, Poly, Engadget

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login