Wystarczyły 3 miesiące obecności w programie wczesnego dostępu, by na zakup gry PlayerUnknown’s Battlegrounds zdecydowały się 4 miliony graczy.
Trzy miesiące – tyle czasu upłynęło od debiutu gry PlayerUnknown’s Battlegrounds i prawdopodobnie przynajmniej drugie tyle będzie musiało upłynąć, byśmy doczekali się premiery pełnej wersji. Graczom „odpłatne testowanie” najwyraźniej jednak nie przeszkadza, bo korzystają z tej opcji nad wyraz chętnie.
Ekipa Bluehole pochwaliła się, że liczba sprzedanych egzemplarzy PlayerUnknown’s Battlegrounds przekroczyła już 4 miliony, a sami twórcy uzyskali przychody przekraczające 100 milionów dolarów. Nieźle jak na grę, na której premierę wciąż czekamy.
Gra jest dostępna w programie wczesnego dostępu na Steamie od 13 tygodni i każdego dnia znajduje się na liście bestsellerów. Bez większych problemów rywalizuje też w rankingu na największą liczbę graczy grających równocześnie z takimi e-sportowymi hitami jak CS:GO czy Dota 2.
PlayerUnknown’s Battlegrounds jest też hitem na Twitchu. Około 15 proc. użytkowników tego serwisu każdego dnia ogląda transmisje z tej sieciowej strzelaniny, w której celem graczy jest przetrwanie.
Przypomnijmy także, że podczas E3 ogłoszono, że PlayerUnknown's Battlegrounds trafi też na konsole Xbox One:
Na koniec warto również podkreślić, że popularność gry nie maleje. Zaledwie dwa tygodnie temu pisaliśmy bowiem o przekroczeniu granicy 3 milionów sprzedanych egzemplarzy, a już dzisiaj graczy jest o milion więcej. Jesteście w tym gronie?
Źródło: VG247
Komentarze
4Takie Call of Duty 4: Modern Warface
Z grafiką wyprzedzająca silnik Call of Duty o dekady
Plus mapy i pojazdy ze smaczkiem II wojny światowej
Oraz nowatorskie pomysły, jak system zniszczeń (drzwi i granat zapalny)
No przepis na sukces widać :)