Pierwotne założenia twórców Playerunknown's Battlegrounds mogą dziś śmieszyć
Sukces Playerunknown's Battlegrounds zaskoczył nawet twórców gry.
Zapewne większość z Was słyszała już o Playerunknown's Battlegrounds, niektórzy zdecydowali się być może na sprawdzenie, co tytuł ten ma do zaoferowania. A patrząc na różnego rodzaju statystyki można dojść do wniosku, że jest tego naprawdę sporo.
Sieciowa strzelanka studia Bluehole jest już bowiem w czołówce najpopularniejszych gier na Steam. Nic dziwnego, ponieważ sprzedaż przekroczyła ostatnio barierę 10 milionów egzemplarzy. A przypomnijmy, że Playerunknown's Battlegrounds oferowane jest w ramach wczesnego dostępu. Co więcej, czasu na wygenerowanie świetnych wyników nie było wiele, premiera miała miejsce w marcu.
W kontekście tego wszystkiego z uśmiechem traktować można wypowiedzi twórców na temat założeń, jakie mieli na wczesnym etapie prac. Nikt nie ukrywa, że mowa tutaj o dużym, ale i niezwykle pozytywnym zaskoczeniu.
„Wiele osób z ekipy nie mogło w to uwierzyć. Celowaliśmy w 200 000, 300 000 sprzedanych egzemplarzy przez rok. Kiedy przekroczyliśmy pierwszy milion w biurach pojawiło się wiele uśmiechniętych twarzy.” - Brendan Greene, główny projektant gry
Dołożyliście swoją cegiełkę do sukcesu Playerunknown's Battlegrounds?
Źródło: polygon
Komentarze
7zacznie się praca nad skrzynkami i skinami,
a gra pozostanie w wiecznej fazie BETA, tak jak H1Z1
uKrywa