Pierwsze spoty już w sieci
Piąta konsola do gier Sony - PS Vita - miała swoją japońską premierę już w grudniu 2011. Do sklepów w Europie i Azji trafi 22. lutego bieżącego roku.
Jak donosi New York Times, na kampanię reklamową urządzenia wydano 50 milionów dolarów, w tym na promowane informacje na Twitterze i Facebooku.
Oficjalny kanał YouTube PS Vita doczekał się filmowo-growego spotu promującego konsolową rozgrywkę w każdym miejscu, z mnogością gatunków do wyboru. Czy atrakcyjne reklamy wpłyną pozytywnie na sprzedaż?
Konsola zbiera recenzje zarówno pozytywne, jak i krytyczne. Testerzy narzekają na krótką pracę na akumulatorze i obsługę sieci gorszą niż w smartfonach. Negatywne opinie krążą wokół ceny samej Vity, a także gier i specjalnych kart pamięci, które są znacznie droższe niż klasyczne, niekompatybilne w tym przypadku odpowiedniki.
Ponoć reklama jest dźwignią handlu. Czas pokaże, czy pieniądze wydane na promocję zwrócą się po paru tygodniach sprzedaży. A gdy społeczność graczy zdąży już oswoić się z urządzeniem, będzie można wydać wyrok czy przenośna konsola do gier nowej generacji jest warta wydania na nią większej ilości pieniędzy, niż na dobrego smartfona.
Z naszą oceną możecie zapoznać się czytając recenzję konsoli Playstation Vita.
Więcej o PlayStation Vita:
- PlayStation Vita 3G: konsola z bezpłatną grą WipEout 2048 w Polsce
- PlayStation Vita: premiera w USA - promocje
- PlayStation Vita: wyniki sprzedaży dużo poniżej oczekiwań
Źródło: PlayStation Blog, Gamezone
Czy już zagłosowałeś w plebiscycie na Produkt Roku? Na pewno masz swój ulubiony produkt i markę. Weź udział!
Komentarze
53Fajnie by było, gdyby tylko na ps vicie była taka grafa :D
To jeszcze pikuś jak tylko zobaczycie PS4 w akcji to dopiero będziecie szukać szczeny po podłodze :)
PSP VITA wymiata tak jak za niedługi czas nowa generacja stacjonarnych konsol wymiecie w sposób konkretny!
Szykuje nam się kolejny świetny okres 2012-2018 PSP VITA+PS4.
Dalszy komentarz zbędny ;)