Firma Microsoft przygotowała ogromną niespodziankę dla wszystkich tych, którzy nie mogą już doczekać się premiery tej gry.
Quantum Break to jedna z najbardziej wyczekiwanych gier tego roku. Na szczęście niewiele zostało nam już tego czekania – Microsoft oficjalnie potwierdził, że tytuł ten zadebiutuje na rynku już na początku kwietnia. Co więcej – równocześnie na konsolach Xbox One i pecetach z systemem Windows 10.
Quantum Break to interaktywny serial studia Remedy Entertainment – twórców Maxa Payne'a i Alana Wake'a. Na graczy czeka ponoć wciągająca historia, które poniekąd sami będą kreować ingerując nawet w czasoprzestrzeń.
Premiera gry Quantum Break na obydwóch platformach docelowych odbędzie się 5 kwietnia 2016 roku.
Mamy też świeżutki zwiastun fabularny zatytułowany „Cmentarz”. Oto i on:
Garść miłych niespodzianek
Firma Microsoft przekazała przy okazji niezwykle interesujące informacje. Otóż okazuje się, że każdy kto zamówi Quantum Break na Xbox One (sugerowana cena to 249 zł) otrzyma w prezencie grę Alan Wake z dodatkami The Signal i The Writer (we wstecznej kompatybilności z Xbox 360), a ci, którzy zamówienie złożą w sklepie Microsoftu mogą liczyć również na Alan Wake’s American Nightmare.
Mało tego, gracze decydujący się na zamówienie przedpremierowe w sklepie Xbox otrzymają za darmo wersję pecetową gry Quantum Break.
W sprzedaży pojawi się też zestaw z konsolą – prezentuje się on następująco:
Wymagania sprzętowe wersji PC
Wiemy też, jakie wymagania będzie musiał spełnić komputer, aby możliwa była rozgrywka w Quantum Break.
Wymagania minimalne:
- System: Windows 10 64-bit
- Procesor: Intel Core i5-4460, 2,7 GHz / AMD FX-6300
- RAM: 8 GB
- Grafika: Nvidia GeForce GTX 760 / AMD Radeon R7 260x (2 GB), DirectX 12
- Miejsce na dysku: 55 GB
Wymagania zalecane:
- System: Windows 10 64-bit
- Procesor: Intel Core i7-4790, 4 GHz
- RAM: 16 GB
- Grafika: Nvidia GeForce GTX 980 Ti / AMD Radeon R9 Fury X (6 GB), DirectX 12
- Miejsce na dysku: 55 GB
Źródło: Microsoft
Komentarze
89Podobają mi się też to, ze przy okazji zakupu w sklepie Xbox dostaje się za darmo wersje na PC. Jakbym zamawiał to oddałbym komuś z Benchmarka albo ze znajomych klucz. Lubię takie coś.
Mam tak ps4 jak i mocnego PC ale w DriveClubie naprawde ladne sa tylko auta.
Reszta, czyli otoczenie jest juz srednie / slabe.
Tekstury wolaja o pomste do nieba, widac to zwlaszcza kiedy sie zatrzymasz albo tuz przed wyscigiem jak wszystkie auta stoja. Modele ludzi na poboczu to juz poziom kpina. Modelom na poboczu zwyczajnie brakuje polygonow.
Do tego wystepuja efekty typu pop-in oraz pop-up obiektow, cienie rzucane przed drzewa nieraz rysuja sie tuz przed nami. I to wszystko w ledwo 30 fpsach, ktore czasem delikatnie chrupna ale malo to widac bo gra wtedy rozmazuje obraz. Blur w ogole jest czesto stosowany zeby retuszowac slabe tekstury.
Niemniej, osiagneli chyba mistrzostwa w retuszowaniu tego na co braklo mocy radka 5770 i procka AMD 1.6GHz. Ogolnie wyszlo im to bardzo dobrze, ale niektorych mankamentow po prostu widac ze nie byli w stanie pochowac juz.
Takze podsumowujac:
+ rzeczywiscie chyba najladniej wygladajace, najlepiej odwzorowane auta.
+ efekty deszczu, oswietlenie
- pop-in oraz pop-up obiektow i cieni
- poziom detali otoczenia, jakosc tekstur zwlaszcza podloza (czasami tekstury "zieleni" w oddali przywodza na mysl czasy Gran Turismo 2), blur
- 30fps
Takze jakos specjalnie ten DriveClub nie zachwyca, w ruchu wyglada to troche ladniej bo nie uchwycisz wszystkich szczegolow i detali, ale jak sie przyjrzysz a juz nie daj Boze zatrzymasz i spojrzysz na pobocze to bida az piszczy!
No ale auta, deszcz i ogolnie efekty to majstersztyk.
Szkoda ze ps4 nie jest mocniejsze, wtedy ta gra robilaby wrazenie.
Tylko pogratulować i zapraszać do kolejki w banku :) po kredyty na nowe GPU i CPU... Absurd.
DriveClub tez.
Na pewno nie az tak chamski jak w tym przypadku:
https://www.youtube.com/watch?v=Bn1_ttN-zC8
Ale tez jest, widac to w trakcie jazdy przy dobrej pogodzie, poza tym jest tez cos takiego jak rozdzielczosc dynamiczna, tzn nie jak auto stoi tylko jak jedzie to wlasnie z pobocza robi sie breja...
Ta niby "najladniejsza gra" ktorej ps4 dalej nie jest w stanie uciagnac, generalnie wyglada to archaicznie a gameplay nudzi zwlaszcza teksty sa tak kulawe ze do dzis nie moge sie zmusic zeby to skonczyc...:
https://www.youtube.com/watch?v=p4TRicajNco
Teraz Bloodborne:
https://www.youtube.com/watch?v=PLePgv0W6qQ
Dragon Age:
https://www.youtube.com/watch?v=GUMNzcSaaf4
Second Son:
https://www.youtube.com/watch?v=6um3XJZE120
https://www.youtube.com/watch?v=J2Xy552pc-I
https://www.youtube.com/watch?v=QjpsbAh-8V4
i tak dalej i tak dalej... W DriveClubie jest to samo tylko rozmazuja wiec nie widac tego az tak chamsko, pare razy szybszym wozem zdazylo mi sie ze jakis obiekt sie dorysowal, generalnie wszystko co tylko troche dalej to mydlo. Strasznie to przeszkadza jako ze jest obecne w niemal wszystkich grach na ps4, zalosnie bliski LOD, wszystko rysuje sie tuz przed toba...
No ale coz radziu 5770 lekko nie ma :/
Tymczasem PS4 powinno, tak jak kiedyś pisałem, stać się konsolą do sklepu-wypożyczalni. Pożyczyć za pare złoty na weekend , ograć Ordera, Drivecluba, Uncharted 4 i oddać to barachło spowrotem:D
Chyba ze ktos lubi popylać w indory i gorsze graficznie multiplatformy, modląc się żeby mu dzisiaj PS network działał:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
PS
I zacznijcie ruchać panienki a nie kłócić się o grafikę w grach :)
Wymagania minimalne:
System: Windows 10 (64-bit),
Procesor: Intel Core i5-4460 lub AMD FX-6300,
Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 760 lub AMD Radeon R7 260X lub ewentualnie inna karta z min. 2 GB pamięci zgodna z API DirectX 12,
Pamięć RAM: 8 GB,
Dysk twardy: 55 GB wolnego miejsca.
Wymagania zalecane:
System: Windows 10 (64-bit),
Procesor: Intel Core i5-4690 lub odpowiednik AMD,
Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 970 lub AMD Radeon R9 390 lub ewentualnie inna karta z min. 4 GB pamięci zgodna z API DirectX 12,
Pamięć RAM: 16 GB,
Dysk twardy: 55 GB wolnego miejsca.
Wymagania Ultra:
System: Windows 10 (64-bit),
Procesor: Intel Core i7-4790 lub odpowiednik AMD,
Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 980 Ti lub AMD Radeon R9 Fury X, ewentualnie inna karta z 6 GB pamięci zgodna z API DirectX 12,
Pamięć RAM: 16 GB,
Dysk twardy: 55 GB wolnego miejsca.
więc do 1080p bedzie 970 r9 390 a do 1440p lub wyzej 980ti / fury x