Jak poinformowało id Software, prace nad RAGE zostały ukończone, a gra przechodzi obecnie ostatnie fazy testów.
Oczekiwania w stosunku do tego niezwykle ciekawie zapowiadającego się shootera są naprawdę duże. Dodatkowo podsycają je sami twórcy, którzy co jakiś czas udzielają odważnych wywiadów i publikują kolejne materiały z gry. Tym razem głos zabrał Tim Willits, jeden z dyrektorów id Software.
"Gra jest już zrobiona. W sprzedaży dostępna będzie jesienią tego roku, jesteśmy więc na etapie ostatnich szlifów. Będę szczery, RAGE jest ekscytujące. Jest to inna gra niż DOOM, Quake i Wolfenstein. Ma jednak tak wiele do zaoferowania: pojazdy, mnóstwo broni i rodzajów amunicji, świetnie opowiedzianą historię. To jest naprawdę najlepsza gra jaka powstała pod skrzydłami id Software."
Bardzo odważna deklaracja, którą gracze zweryfikują w październiku. Skoro gra jest ukończona, nie powinno być już żadnych poślizgów. Czekając zatem spokojnie na premierę prezentujemy dodatkowo kilka nowych screenów. Skupiają się one głównie na przedstawieniu wrogów, z którymi to spotkamy się w postapokaliptycznym świecie RAGE.
Więcej o grach FPS:
- Bulletstorm nie przyniósł żadnego zysku
- Hard Reset - wrześniowa premiera i wielkie nadzieje
- Borderlands 2 - wkrótce oficjalna zapowiedź
Źródło: computervideogames, pcgamer
Komentarze
110Jak patrzę na grafikę to życzyłbym sobie aby Diablo 3 miało podobne nasycenie kolorami.
Far Cry 2, Duke Nukem i inne takie cudeńka się kłaniają :)
Skoro cudzysłów, to rozumiem, że to czyjś cytat. Można wiedzieć kto tak powiedział?
Do gier?
Klepki ci się po przestawiały w głowie i tyle :)
Czy to będzie tak mocno sandboxowa gra jak np Oblivion, Just Cause 2?
Ps.Sory że dawałem przykład gta4 cały czas ale ta gra ma największą różnice między konsolą i pc typu mody,spolszczenie,sporo lepszą grafikę
Ps. Sory za błedy ortograficzne nie zabijajcie
A wojnę konsole kontra PC mam gdzieś.
I tak zostaje przy PC. Tylko często w grach widać zalążki uproszczenia konsoli na PC. To fakt.
Chociaż nie gram już prawie wcale, to na Rage'a czekam z niecierpliwością. Mam nadzieję tylko że nie pojawią się tam żadne casualowe rozwiązania.