Wirtualna walka terrorystów z policją wymagać będzie od graczy umiejętności bojowych, zmysłu taktycznego oraz dużej szybkości.
Gra Rainbow Six: Siege została po raz pierwszy zaprezentowana podczas tegorocznych targów E3. Wirtualna walka terrorystów z policją wymagać będzie od graczy umiejętności bojowych, zmysłu taktycznego oraz dużej szybkości. Nie bez znaczenie jest zatem płynność animacji. Studio Ubisoft postanowiło nas uspokoić.
Obecnie o grze Rainbow Six: Siege tak naprawdę wiadomo naprawdę niewiele. Wiemy, że gracze zostaną podzieleni na dwa zwalczające się obozy (terroryści i policjanci) oraz że możemy liczyć na zaawansowany system destrukcji. Wiemy też, że najnowsza strzelanka taktyczna Ubisoftu ukaże się w przyszłym roku i ma być ukłonem w stronę klasyków. Szczegółów wciąż brak, ale poznaliśmy odpowiedź na jedno z częstych ostatnio pytań – jakiej szybkości możemy się spodziewać.
Ubisoft wypowiadał się niedawno, że ponadprzeciętna płynność animacji nie służy niektórym gatunkom. Bez wątpienia jednak strzelanki się do tego grona nie zaliczają. Francuski producent postanowił więc uspokoić graczy – potwierdził, że Rainbow Six: Siege będzie działać z szybkością co najmniej 60 klatek na sekundę. Co więcej – dotyczy to wszystkich trzech platform docelowych – konsol PlayStation 4 i Xbox One oraz komputerów osobistych.
Premiera gry już w przyszłym roku.
Źródło: The Games Cabin, Ubisoft
Komentarze
32Albo sami się gubią w kłamstwach, albo po prostu uważają graczy za skończonych debili. Nie wiem jednak, czy nie jedno i drugie.
Mam nadzieję, że nie oznacza to padnięcia na kolana przed nieosiągalnym bóstwem, czego na razie się obawiam, a faktycznie będzie nowym wcieleniem starszych ideałów.