Producent i wydawca gry postarali się o spot, który z pewnością jest w stanie zachęcić do zakupu gry.
Kampania promująca Rise of the Tomb Raider w sieci zakrojona jest od dłuższego czasu na dość szeroką skalę. Ostatnie dni przed premierą dużej produkcji oznaczają niemal zawsze pojawienie się jej także w telewizji i w tym przypadku inaczej nie będzie.
Microsoft zaprezentował właśnie spot, który zachęcać będzie do sięgnięcia po nowe przygody Lary za pośrednictwem małego ekranu. Zachęcać chyba bardzo skutecznie, ponieważ mowa wpadającym w oko i ucho materiale.
Premiera Rise of the Tomb Raider w wersjach na konsole Xbox One oraz Xbox 360 odbędzie się 13 listopada. Gra oferowana będzie w pełnej polskiej wersji językowej, w której w rolę Lary Croft wcieli się Karolina Gorczyca.
Jeśli chodzi o właścicieli PC i PlayStation 4 to ci będą mogli rozpocząć zabawę odpowiednio na początku i w końcówce przyszłego roku.
Źródło: youtube - Xbox Polska, wccftech
Komentarze
26Kwestia tylko czy na 360 czy na PC choć w sumie na PC powinna być tańsza i wyglądać ładniej bo 360 to jednak nie One.